Izziv
Mercator je imel v poletju 2020 pred sabo zanimivo nalogo. Na slovenski trg je prihajal Doritos, tortilja čips, ki je bil ob svojem prihodu ekskluzivno na voljo prav v Mercatorju. Kako torej obvestiti mlade o novem izdelku na policah največjega trgovca?
Rešitev
Tortilja čips Doritos smo mladim predstavili na Instagramu in na novo odprtem profilu na družbenem omrežju TikTok. Mercator je tako postal tudi prvi slovenski trgovec na tem družbenem omrežju.
Storitve
- oglaševalska kampanja na družbenih omrežjih
- odprtje in vodenje profila na TikToku
- oblikovanje filtrov na Instagramu
- zakup na družbenih omrežjih
Opis projekta
Glavni cilj kampanje je bil obvestiti javnost o novem izdelku na slovenskem trgu na zabaven način, ki je blizu mladim, in na medijih, ki jih ti spremljajo. Kampanja El Šampion Del Doritos je označevala dva mejnika: prihod tortilja čipsa Doritos v Slovenijo in odprtje kanala Mercator Slovenija na TikToku.
Aktivacija je potekala na Instagramu, TikToku in v zadnji fazi tudi na Facebooku. Na TikToku, smo s pomočjo slovenskih TikTok vplivnežev posneli videe na Mercatorjevem profilu, ki prikazujejo izziv, ki so ga morali uporabniki opraviti za sodelovanje v nagradni igri. Tako so vsi, ki so opravili izziv in ga objavili na svojem profilu, sodelovali v tedenskem žrebu za zvočnik JBL.
V sklopu aktivacije na Instagramu smo pripravili šest filtrov Doritos, ki so jih uporabniki uporabljali za sodelovanje v nagradni igri. Vsak teden smo izmed vseh, ki so uporabili filter Doritos, izžrebali srečnega dobitnika zvočnika JBL. Dodatno smo v kampanjo vključili tudi mikrovplivneže, ki so na svojih kanalih predstavili tortilje in filtre Doritos.
Za konec pa smo med vsemi izžrebali šest sodelujočih, ki so se udeležili dogodka na Zoomu – finale El Šampion Del Doritos. Na dogodku se je šest udeležencev pomerilo v šestih izzivih, najboljši pa je postal tisti, ki je zmagal v največ izzivih. Zmagovalec izziva je osvojil parti paket doritosov in zvočnik JBL Boombox 2.
- EKIPA
- Vodja projekta: Tilen Erjavec
- Oblikovalka vsebin: Ana Pišot
- Digitalni medijski zakup: Matej Sever


doseg uporabnikov Facebooka in Instagrama v starostni skupini 16–26 let
prikazov filtrov
ogledov videov z Doritos vsebino na TikToku