Izziv
Mercator je že poleti 2020 postal prvi slovenski trgovec na TikToku z željo, da bi se še bolj približal mlajšim generacijam. Komuniciranje na TikToku pa je bilo velik izziv, saj gre za edinstveni kanal s še bolj edinstveno ciljno skupino. Naša največja izziva sta bila izkoristiti medij na najboljši način in vzbuditi pozornost generacije Z, tako da bi z nami dolgoročno ohranila stik.
Rešitev
Ustvariti novo skupnost, ki bo mladim pomagala pri ustvarjanju vsebin ter jim ponudila možnost rasti in prvega zaslužka.
Storitve
- oblikovanje spletnega mesta
- digitalno oglaševanje
- aktivacija na družbenih omrežjih (TikTok, Viber)
Opis projekta
Kot odgovor na potrebe mladih in kompleksnost družbenega omrežja TikTok smo zasnovali MTikTok Akademijo, v kateri lahko mladi nadobudni ustvarjalci delajo nove vsebine, se učijo od najboljših, saj jim ob strani stojijo mentorji, trije izmed najboljših slovenskih ustvarjalcev vsebin, poleg vsega pa imajo tudi možnost zaslužka. Ustvarjalci tako lahko razvijajo kreativnost, obenem pa z ustvarjanjem videovsebin pridobivajo prve delovne izkušnje.
Poleg izobraževalne vrednosti Akademije pa je bil to tudi ustrezen odziv na trenutne razmere, ko je večina mladih doma, izoliranih od prijateljev in sovrstnikov in v pomanjkanju zabave in družbe. MTikTok Akademija je posledično ustvarila skupnost mladih, ki med sabo sicer tekmujejo, vendar drug drugega tudi podpirajo.
Obišči MTikTok Akademijo:
Spletno mesto
TikTok @mercatorslovenija
TikTok #mtiktokakademija
- EKIPA
- Vodja projekta: Tilen Erjavec
- Oblikovalec: Blaž Pintar
- Tekstopiska in upravljavka družbenih omrežij:
Mili Šprajc - Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
ogledov na #mtiktokakademija v prvem mesecu
prijav v prvem mesecu
novih sledilcev v prvem mesecu (@mercatorslovenija TikTok)