EN

Izziv

Huawei poznamo kot proizvajalca mobilnih in pametnih naprav, vendar ponuja veliko več kot samo to. Je razvijalec storitev v oblaku in novih tehnologij, ponuja pametne rešitve, razvija napredne storitve z uporabo umetne inteligence ter gradi komunikacijsko infrastrukturo in telekomunikacijska omrežja. Splošni javnosti, medijem in podjetjem smo želeli pokazati tudi drugo, manj znano plat Huaweia.

Rešitev

Zasnovali smo strateško komunikacijsko kampanjo, ki je temeljila na treh vsebinskih stebrih Huaweia: hitrost, inovativnost in varnost, združenih pod sloganom Začni prihodnost.

Storitve

  • kampanjsko spletno mesto
  • video
  • spletno oglaševanje
  • aktivacija na družbenih omrežjih
  • OOH – BB
  • tiskani oglasi
  • PR-aktivnosti

Opis projekta

Kampanja je potekala v treh fazah:

Prva faza – vključevanje uporabnikov z nagradno igro, v kateri smo jih spraševali, kaj jim pomenijo trije vsebinski stebri v prihodnosti. 

Druga faza – sporočanje vsebine treh stebrov, pridobljene z odgovori v nagradni igri, in ozaveščanje o širini rešitev Huaweia.

Tretja faza – podkrepitev komunikacije s PR-aktivnostmi in predstavitvenimi vsebinami.

Uporabili smo različne digitalne taktike v kombinaciji z ATL-mediji. 


  • EKIPA
  • Direktor naročnika: Denis Mancevič
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Umetniški direktor: Jakob Bekš
  • Strateg in vodja digitalnih projektov: Dušan Boldin
  • Direktor projekta v agenciji: Jernej Lipar
  • Asistentka vodje projektov: Abra Nikitenko
  • Starejši svetovalec: Jože Špiljak
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Oblikovalec: Blaž Pintar
  • Mlajša oblikovalka: Iana Kušer
  • Video montažerka in animatorka: Urška Vavpetič


1200

Sodelujočih v nagradni igri

Več naših projektov

Naročniki

2TDK Adria Tehnika AMZS Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Don Don Grosuplje Dravske elektrarne Maribor E3 Elektro Gorenjska Elektro Ljubljana