Več
Linkedin
O nas

Kdo je Herman?/
In kdo je njegova ekipa?

Spoznajte skupino vrhunskih strokovnjakov za največje komunikacijske izzive sodobnega časa. Strateško svetovanje. Upravljanje ugleda in znamk. Digitalna tranformacija. Predvsem pa širši pogled na izzive, globje razumevanje le-teh in edinstvene rešitve, s katerimi zvišujemo vrednost organizacij in njihovih znamk. Nova doba komuniciranja je tu.

Herman

je naš vizionarski stvarnik, vseprisotni kreativni duh in neusahljiva inspiracija vseh, ki z njim sodelujejo. Če Herman ne bi bil resničen, bi si ga morali izmisliti.

dr. Denis Mancevič

ima več kot 10 let izkušenj iz vodstvenih pozicij v gospodarstvu ter korporativnega upravljanja. Je redni kolumnist in predavatelj. Leta 2013 doktoriral iz družboslovnih znanosti, leta 2018 pa zaključil Executive MBA program.

Tina Cirman Popovič

je odlična poznavalka komunikacijske stroke, upravljanja z največjimi regijskimi in mednarodnimi naročniki ter vodenja multidisciplinarnih ekip. Verjame v odličnost in jo s 25-imi leti poslovnih izkušenj, od tega 15-imi na vodstvenih položajih, vsakodnevno zagotavlja.

Melita Joželj Nose

s celovitim pristopom gradi odnose, s katerim posamezniki, podjetja in organizacije krepijo ugled. S skoraj 20-letnimi izkušnjami na področju odnosov z javnostmi, kriznega komuniciranja, upravljanja odnosov z zaposlenimi ter upravljanja ugleda ohranja ustvarjalni red življenja svetovalke za komuniciranje.

dr. Peter Kukovica
dr. Peter Kukovica

je v svoji trideset letni poslovni karieri na področju holdingov, proizvodne in storitvene dejavnosti ter bančništva zasedal vodilne in vodstvene pozicije. Redno deluje v nadzornih svetih. Bil je tudi predavatelj na Ekonomski Fakulteti Univerze v Ljubljani. Doktoriral je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani iz strateškega managementa in se je izpopolnjeval tudi na London Business School. Specializiran je predvsem za strateško poslovno svetovanje.

Radovan Arnold

je s svojo strateško vizijo, poslovno žilico in umetniško nadarjenostjo kos vsakemu izzivu znotraj marketinškega segmenta. Neprekosljiv je v prenosu poslovnih idej v učinkovita upravljanja blagovnih znamk in strategij do izvajanja širokega spektra oblikovalskih projektov.

Miha Bevc

ima 15 let izkušenj s kreativnim vodenjem, upravljanjem blagovnih znamk in snovanjem komunikacijskih rešitev, za katere je doslej prejel že več kot 150 nacionalnih ter mednarodnih priznanj in nagrad.

Milan Slana

je mojster multitaskinga z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju vsebin in komuniciranja. Diplomirani novinar in komunikacijski strateg, ki razume digitalni svet. In ki razume, da je projekt toliko dober, kolikor je dobra njegova izvedba.

dr. Dejan Verčič

je podjetnik, svetovalec, raziskovalec, predavatelj in avtor. Ustanovil slovensko nacionalno tiskovno agencijo – STA. Doktoriral na LSE. Fulbright na SDSU. Redni profesor, predstojnik oddelka za komunikologijo in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na FDV UL.

Franci Zavrl
Franci Zavrl

ima več kot petindvajset let izkušenj s področja novinarstva, odnosov z javnostmi in marketinga. Kot svetovalec sodeluje z vodilnimi regionalnimi podjetji. Specializiran je predvsem za odnose z mediji in korporativno komuniciranje.

Nikola Bubanj

z več kot dvajsetimi leti izkušenj na vodilnih položajih znotraj panoge tržnih komunikacij in največjega globalnega komunikacijskega holdinga, v Herman & partnerji koordinira strateško partnerstvo z Alkemy za JV Evropo. V jedru povezuje digitalne strateške svetovalne storitve, kreativno transformacijo, data analitiko in tehnologijo v učinkovit splet rešitev za sodobne poslovne cilje.

Partnerji

Hermanu & partnerjem že od prvega dne zaupajo ugledna podjetja

Če želite svoj ugled in znamko nadgraditi tudi vi, ste na pravem mestu

Dogovorite se za sestanek

Kariera

Vas zanimo delo pri nas? Potem smo lahko ‘na ti’. Če želiš spoznati Hermana, z njim reševati inspirativne izzive in verjameš, da lahko skupaj z njim rasteš, ga prepričaj. Beseda je tvoja


Na katerem področju komunikacije vašega podjetja/blagovne znamke, vam Herman lahko pomaga?

  • Oblikovanje poslovnih strategij in modelov
  • Strategije tržnega pozicioniranja
  • Upravljanje sprememb
  • Prevzemi in združitve
  • Poslovna inteligenca
  • Vodstveno komuniciranje, svetovanje, pozicioniranje in treningi
  • Upravljanje deležniškega okolja in komuniciranje z odločevalci
  • Strateško korporativno komuniciranje in družbena odgovornost
  • Komuniciranje z zaposlenimi in znamčenje delodajalca
  • Krizno upravljanje in komuniciranje
  • Znamčenje in vizualno oblikovanje
  • 360º tržno komuniciranje
  • Dogodki in aktivacije
  • Produkcija vsebin
  • Informacijsko-komunikacijska arhitektura in digitalne strategije
  • Ustvarjanje in upravljanje vsebin v digitalnem okolju
  • Upravljanje podatkov, segmentacija in načrtovanje
  • Digitalno poslušanje in inteligenca
  • UX/UI oblikovanje

Kako vas lahko kontaktiramo in uredimo srečanje z nami?

Katera je tvoja supermoč?

Kako vas lahko kontaktiramo in uredimo srečanje z nami?

Imaš CV? Deli ga z nami.