EN
Preberi 1 min
11. 9. 2021

Na jubilejnem 30. SOF-u je Herman & partnerji pobral skupaj kar 10 nagrad in se uvrstil na tretje mesto v kategoriji Agencija leta. 

Žirijo SOF-a so najbolj navdušili projekti, ki smo jih na Hermanu pripravili v sodelovanju z naročnikom Mercator, ki je domov odnesel drugo mesto v kategoriji znamka leta. Eno nagrado smo osvojili tudi z radijskim oglasom, ki smo ga pripravili za Ljubljanske mlekarne.

Inovativna vsebinska platforma M Soseska, ki jo definirajo video vsebine, ustvarjene za komunikacijo na družbenih omrežjih, je prejela eno zlato nagrado v podkategoriji Integrirane digitalne kampanje in tri srebrne nagrade v podkategorijah Komuniciranje na družbenih omrežjih, Izkušnja znamke ter Spletne in mobilne vsebine.

Skupina narezanih plakatov, ki smo jih na Hermanu pripravili za komunikacijo Mercatorjeve delikatese, je požela največ navdušenja. Plakati so prejeli kar tri zlate nagrade v kategoriji Ambientalne komunikacije in eno srebrno nagrado v podkategoriji Kreativna uporaba medija.


Z zlato nagrado v podkategoriji Dolgoročno upravljanje znamk je žirija nagradila tudi projekt Mali šef, priljubljeno oddajo, ki uspešno spodbuja veselje do kuhanja pri otrocih.

Navdušenje med žirijo je požel tudi radijski oglas MU Čvrsti jogurt Ljubljanskih mlekarn, ki je prejel srebrno nagrado v podkategoriji Radijski in zvočni oglasi.

Šopek nagrad pa je lepo povezala tudi uvrstitev agencije na tretje mesto v kategoriji Agencija leta.