Upravni odbor Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA) je pod vodstvom predsednice Nataše Pavlović Bujas ustanovil odbor za pripravo etičnih smernic za uporabo umetne inteligence (UI) v komuniciranju.
Na festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja, Websi, kjer so bile podeljene nagrade za najboljše digitalne projekte, je Herman & partnerji prejel šest nagrad – dve prvi in tri tretja mesta, hkrati pa je Mercatorjeva Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram, prejela veliko nagrado Generalni WEBSI prvak.
Med člani žirije letošnjega tekmovanja Effie Slovenija je tudi Hermanova partnerica Melita Joželj Nose. Melita bo del 23-članske drugostopenjske žirije, ki bo v sklopu enajste izvedbe priznanega tekmovanja izbirala prejemnike nagrad.
Hermanov partner Milan Slana bo gost okrogle mize “Rast v času ekonomske nesigurnosti”.
Letošnji žiriji SEMPL 22 se pridružuje tudi tudi Hermanov kreativni direktor Miha Bevc.
Agencija Herman & partnerji se je pridružila vrstam slovenskih podjetij, ki so članice Slovenian Business Cluba (SBC). SBC je združenje, ki povezuje inovativne slovenske podjetnike, ki z lastnimi idejami in trudom razvijajo vrhunska podjetja in se zavzemajo za bolj podjetno Slovenijo.
Ob 30. obletnici BledComa, mednarodnega simpozija o raziskovanju v odnosih z javnostmi, ki se tokrat posveča trajnosti, so se na Marketing magazinu o preteklosti in prihodnosti komunikacijske stroke pogovarjali s Hermanovim partnerjem dr. Dejanom Verčičem, enim od pobudnikov BledComa.
Bled ta petek in soboto gosti jubilejni 30. BledCom. Na mednarodnem simpoziju o raziskovanju odnosov z javnostmi, ki se letos osredotoča na komuniciranje in trajnost, so se zbrali strokovnjaki iz 24 držav in petih celin.
Radovednost je gonilo inovacij, pravi Tamara Pevec Barborič, svetovalka za strateško komuniciranje pri Hermanu.
V nedavnem intervjuju za Slovensko tiskovno agencijo (STA) je naš partner dr. Dejan Verčič poudaril pomembnost blagovnih znamk v Sloveniji. "Slovenci smo bili tržna znamka, preden smo postali država," je dejal.
Marketing magazin je po Slovenskem oglaševalskem festivalu - SOF-u razkril lestvico desetih najboljših kreativnih direktorjev v državi.
Na 32. SOF-u je Herman & partnerji pobral skupaj kar 5 nagrad.
V letošnji strokovni žiriji tekmovanja WEBSI je tudi Hermanova direktorica digitalnih komunikacij Nina Tanhofer.
Projekt "Bele embalaže", za katerega smo pri Hermanu sodelovali pri razvoju marketinške ideje, je prejel prestižno nagrado za Marketinško odličnost 2023, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS). Nagrada sledi priznanju Mercatorja kot Oglaševalca leta, kar potrjuje odličnost projekta na več področjih.
S ponosom naznanjamo, da se Hermanov nabor naročnikov širi z novo pridobitvijo - pridružuje se nam Pivovarna Laško Union.
Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani sta svetovalka za strateško komuniciranje Tamara Pevec Barborič in asistentka Polona Čebular predstavili delovanje naše agencije.
V sozaložništvu Založbe Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani in Slovenskega društva za odnose z javnostmi PRSS je izšla knjiga "Komunikacijska odličnost: Kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje". Med avtorji knjige je pridružil tudi Hermanov partner, dr. Dejan Verčič.
Izšla je nova številka strokovne revije PR2, ki jo izdaja Slovensko društvo za odnose z javnostmi. Pomembno vlogo v tokratni številki revije je odigrala Hermanova svetovalka Tamara Pevec Barborič, ki je postala sourednica publikacije.
V okviru 25. Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki jo organizira Slovensko društvo za odnose z javnostmi PRSS, sta Hermanov partner, dr. Dejan Verčič, in dr. Ansgar Zerfass razpravljala o vlogi in vplivu umetne inteligence na komunikacijsko strategijo.
Hermanovi asistentki za strateško komuniciranje, Gaja Prinčič in Polona Čebular, z odlično uvrstvijo na letošnjem študentskem natečaju Inkubator PRiložnosti. Z izjemno predstavitvijo komunikacijskega načrta so dosegli zavidanja vredno 3. mesto.
Nagrada za mednarodno strateško komuniciranje v roke Hermanovega partnerja dr. Dejana Verčiča.
Letos je v sklopu Slovenskega oglaševalskega festivala – SOF znova potekalo tekmovanje mladih kreativnih parov, ki so imeli 24 ur časa, da ustvarijo rešitev na kreativni brif Zavarovalnice Triglav, d.d. Med njimi so bili kar trije Hermanovi pari, Tereza in Matej pa sta se tudi umestila v TOP 10 finalistov.
Herman bo tudi letos prisoten na Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi (SKOJ).
Med 780 oblikovalci s celotnega sveta sta si Hermanov mlajši digitalni oblikovalec Matej Ferlič in tekstopisec Juš Šoltes priborila mesto med 4 srebrnimi priznanji na natečaju PLAKTIVAT: KRVODAJALSTVO.
V žiriji 32. Slovenskega oglaševalskega festivala je tudi Hermanova direktorica digitalnih komunikacij Nina Tanhofer.
Na letošnjem 10. festivalu SoMo Borac je Herman & partnerji pobral skupaj kar pet nagrad. Mednarodna žirija je 11. novembra podeljevala nagrade najboljšim projektom v regiji.
Na letošnjem Websiju je Herman & partnerji pobral skupaj kar pet nagrad. Več kot 100-članska žirija je 15. septembra podeljevala nagrade najboljšim podjetjem in posameznikom, ki so predstavili inovativne digitalne rešitve v slovenskem prostoru.
V letošnji žiriji osmega festivala integriranih komunikacij KAKTUS 2022 je tudi Hermanov kreativni direktor Miha Bevc.
V žiriji jubilejnega 10. SoMo Borca bo Hermanove barve zastopal Hermanov strateg Dušan Boldin.
Na 31. SOF-u so Herman & partnerji pobrali skupaj kar devet nagrad in se uvrstili na četrto mesto v kategoriji Agencija leta.
Slovensko društvo za odnose z javnostmi je podelilo prizme, nacionalne strokovne nagrade za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.
Hrvaško društvo za odnose z javnostmi (HUOJ) je drugič zapored podelilo mednarodne nagrade za najboljše komunikacijske projekte v regiji preteklega leta, letos pod novim imenom the!award. Prvič so na tekmovanju sodelovali projekti iz Slovenije, Srbije ter Bosne in Hercegovine.
Na letošnji Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi sta spregovorila tudi dva Hermanovca.
Na Herman & partnerji se zavedamo pomembnosti, da smo vedno v koraku s časom, hkrati pa tudi, da imajo naši sodelavci ogromno znanja in izkušenj, ki jih lahko delimo še z drugimi. Kako znanje, inovativnost in kreativnost najlažje približati tistim, ki jih to zanima? Odgovor je bil preprost – podcast.
Na letošnjem SKOJ-u bomo videli kar tri hermanovce v različnih vlogah.
Dve hermanovki sta predavali nadobudnim komunikologom o tem, kaj in kako dela Herman.
Hermanova partnerica in direktorica Herman & partnerji SK Melita Joželj Nose ter partner in kreativni direktor Miha Bevc sta bila govorca na Slovenskem kadrovskem kongresu revije HR&M.
V letošnji žiriji natečaja za mlade kreativce je tudi Hermanova direktorica digitalnih komunikacij Nina Tanhofer.
Denis Mancevič, partner in direktor agencije Herman & partnerji, je dober poznavalec Rusije, ruskih gospodarskih razmer in drugih okolij nekdanje Sovjetske zveze. Za Marketing magazin je podal komunikacijski pogled na razmere.
Narezani plakati so prejeli glavno nagrado v kategoriji Stand out.
Projekt, ki smo ga zasnovali skupaj z Mercatorjem, je na slovenski lestvici največkrat nagrajenih akcij leta 2021 zasedel drugo mesto.
Na Hermanu smo z Barcaffè zasnovali novo komunikacijsko akcijo, ki nagovarja vsakega posameznika, da naredi prvi korak in vztraja.
Maka Lippai Senekovič se je sredi februarja pridružila Hermanovi ekipi, kjer bo kmalu prevzela mesto direktorice digilognega komuniciranja.
Hermanov direktor Denis Mancevič je v finančnem podcastu Money-How z Marjo Milič spregovoril o megatrendih in potrošniku prihodnosti.
Vlogo vodje programskega odbora 24. SKOJ-a je prevzel Hermanov mlajši partner Jože Špiljak, družbo v programskem odboru pa mu dela tudi Hermanova svetovalka Tamara Pevec Barborič.
Če nas zdravstvena epidemija zaposluje že skoraj dve leti, pa je mnoge energetska kriza, učinke katere čutijo številna gospodarstva in podjetja, presenetila in se šele sedaj učimo z njo učinkovito spopadati.
Dr. Verčič je virtualno gostoval na 17. mednarodnem simpoziju za odnose z javnostmi v Teheranu.
Z novim letom se je kot družbeniki in mlajši partner na področju strateškega komuniciranja Herman & partnerji, pridružil dolgoletni sodelavec Jože Špiljak.
Agenciji Herman & partnerji in Arnoldvuga sta za Olimpijski komite Slovenija pripravili kampanjo, ki slavi pretekle in sedanje uspehe slovenskih športnikov na Olimpijskih igrah v Tokiu. Odlično zasnovano kampanjo so prepoznali tudi na Sporto Awards, kjer so ji podelili nagrado Rights holder Award. Matej Kodrič, Hermanov kreativni direktor kampanje Imamo to! Imamo Tokio!, je ob tem povedal, ....
“Sreča je bežno čustvo,” je v virtualnem pogovoru s Hermanovo partnerico Melito Joželj Nose Deluješ, kot izbereš: Posameznik ter veselje in radost povedal dr. Aleksander Zadel.
Med člani žirije 31. SOF-a, ki bo 14. in 15. junija 2022 v Portorožu, bo tudi Hermanov kreativni direktor in partner Miha Bevc.
Družba se bo prestrukturirala v Skupino Herman & partnerji, ki jo bosta vodila dr. Denis Mancevič in Franci Zavrl. Združevala bo tri družbe.
Dr. Verčič je virtualno gostoval na peti mednarodni konferenci o komuniciranju in digitalni preobrazbi.
V virtualnem pogovoru se bosta psiholog dr. Aleksander Zadel in Hermanova partnerica Melita Joželj Nose dotaknila solidarnosti in tega, kako nam koristi.
Hermanova ekipa ima novega umetniškega direktorja. Pridružil se ji je Matt Penko.
Hermanov partner dr. Dejan Verčič je na srečanju slovenske mreže za promocijo zdravja pri delu spregovoril o (kriznem) komuniciranju.
Jože Špiljak, Hermanov starejši svetovalec za strateško komuniciranje, bo na 12. PR teatru vodil predavanje z naslovom Razlika = odmika.
“Bolečina je sestavni del polnega, bogatega in lepega življenja,” je v virtualnem pogovoru s Hermanovo partnerico Melito Joželj Nose Deluješ, kot izbereš: Posameznik ter bolečina in trpljenje povedal dr. Aleksander Zadel.
Pozitivna psihologija skupaj z dr. Aleksandrom Zadelom in Herman & partnerji organizira jesenski sklop serije treh virtualnih dogodkov z naslovom 𝐃𝐞𝐥𝐮𝐣𝐞𝐬̌, 𝐤𝐨𝐭 𝐢𝐳𝐛𝐞𝐫𝐞𝐬̌ – ŽIVETI (NA) POLNO.
SOF je pravkar praznoval 30. obletnico, ob kateri se je – kot se za takšen jubilej spodobi – med drugim zazrl v prav toliko let oglaševanja v naši samostojni državi. Ob tej okrogli številki kar težko verjamem, da sem tudi sam del te industrije že več kot polovico njenega obstoja. Time flies when you’re having fun, je menda dejal Albert Einstein. In še kako leti …
Na jubilejnem 10. Websiju je Herman & partnerji pobral skupaj kar 6 nagrad. 114-članska žirija je 16. septembra podeljevala nagrade najboljšim podjetjem in posameznikom, ki so predstavili inovativne digitalne rešitve v našem prostoru.
Na letošnjem digitalnem druženju SIQ partnerjev se je Hermanov partner dr. Dejan Verčič pogovarjal o tem, kako je internet spremenil način komuniciranja.
Na jubilejnem 30. SOF-u je Herman & partnerji pobral skupaj kar 10 nagrad in se uvrstil na tretje mesto v kategoriji Agencija leta.
V zadnjem času je svet pretreslo dogajanje v Afganistanu, ki ga ne spremljamo zgolj s političnimi in humanitarnimi očmi, pač pa tudi z vidika komuniciranja. Kakšna je razlika med talibani iz leta 2001 in danes, je komentiral tudi Hermanov partner prof. dr. Dejan Verčič.
Eno leto po prelomnih volitvah v Belorusiji o stanju piše in komentira Hermanov direktor dr. Denis Mancevič.
Franci Zavrl se že skoraj štirideset let poklicno ukvarja s komuniciranjem, najprej kot špiker na radiu, pa novinar in urednik, svetovalec za odnose z javnostmi in končno kot podjetnik na vseh področjih komuniciranja in medijev, vključno z najnovejšimi preskoki v informacijsko-komunikacijski tehnologiji in njenem vplivu na prodajo in ugled. Ta panoga se je vedno spreminjala, vendar nikoli tako hitro, kot danes. Kot da je na pospeških. Kaj se dogaja?
Herman & partnerji je ena ekipa, ki združuje skoraj 70 posameznikov, naše vrste pa še rastejo. V skupini smo se zbrali ljudje z izkušnjami in željo po preboju na višjo raven digilognih komunikacij in celostnih strateških svetovalnih rešitev. Herman je torej integrirana skupina novih znanj, ekspertiz, drznosti in sodelavcev, ki razvijajo napredne in učinkovite rešitve. Ne samo za, ampak predvsem z našimi naročniki. Večina naših partnerjev so domača podjetja in tuje multinacionalke.
Na 28. mednarodnem simpoziju o raziskovanju odnosov z javnostmi, ki poteka 2. in 3. julija, sodeluje več kot 250 znanstvenikov iz 47. držav.
Pri založbi Kitajske univerze za komuniciranje v Pekingu je izšla nova knjiga, pod katero se je kot avtor podpisal tudi Hermanov partner dr. Dejan Verčič.
Zamenjati plastenko za steklenko je eden izmed osrednjih ciljev članov Rotary Slovenija, ki skupaj s partnerji ozaveščajo o opustitvi rabe plastenk za vodo.
Stanje digitalnega zakupa v današnjem času, kako delujejo algoritmi in kako zastavljati učinkovite digitalne kampanje s pomočjo učenja algoritmov. Je človek še vedno boljši oglaševalec ali tudi to vlogo prevzemajo roboti?
Biti študent ni lahko. Predvsem ko imaš zelo pomembno sporočilo, za katero si želiš, da bi ga lahko slišalo čim več ljudi. Takrat je komunikacija na prvem mestu.
Dr. Dejan Verčič v pogovoru za Svet24.si o tem, kako se Slovenija sooča z zdravstveno krizo in ali je komunikacija, ki poteka med državo in državljani, primerna.
Podatki so denar. Ampak, ali je šlo vse skupaj predaleč?
V seriji dogodkov Deluješ, kot izbereš, sta se sogovorca pogovarjala o pomenu posameznika v družbi.
O obSTAnku naše ter vlogi in pomenu tiskovnih agencij po Evropi
Najlepše zgodbe imajo srečen konec. Najlepše zgodbe so resnične, čeprav so imena nastopajočih morda izmišljena.
Ko oglaševalec in piarovec skupaj stopita v bar, iz njega odideta dva odlična komunikatorja.
Dr. Verčič je virtualno gostoval na mednarodni konferenci o preprečevanju in lajšanju posledic nesreč.
Gospodarsko in finančno ozadje rusko-kitajskega strateškega partnerstva v 21. stoletju.
Hrvaško društvo za odnose z javnostmi (HUOJ) je dr. Dejanu Verčiču podelilo nagrado Grand PRix, najvišje priznanje za razvoj stroke.
Mednarodna strokovna in akademska združenja za odnose z javnostmi se zavzemajo za etično, učinkovito in pravilno komunikacijo za obvladovanje globalne pandemije Covid-19.
˝Zaupanje je energija, vez, ki se splete med ljudmi. Je proces, ki ljudi povezuje, osrečuje, jim daje občutek varnosti,˝ je na drugem pogovoru Družba in zaupanje (znotraj serije dogodkov Deluješ, kot izbereš) povedal dr. Aleksander Zadel
V slovenski politiki že dalj časa čutimo vrenje. Ali bo to privedlo do predčasnih volitev ali ne, kako se z aktualno epidemično situacijo spopada vlada in kakšen je odziv opozicije, kako komunicirati z javnostjo v kriznih časih? To je le nekaj vprašanj, na katera je odgovarjal dr. Dejan Verčič v intervjuju za Radio Ognjišče.
Epidemija koronavirusa je dodobra zarezala v vsakdanje življenje in predrugačila tako naše delovanje kot tudi mišljenje. Kako pa lahko posameznik vpliva na svet, v katerem živimo? Kam naj usmeri svoje razmišljanje o družbi, ki zaradi krize sprejema drugačne vrednote? Kaj sploh lahko naredimo kot družba? Kje iskati solidarnost in kako pridobiti zaupanje v poplavi teorij zarot?
Tomi Matič, izvršni producent AV za ključne kampanje v skupini Herman & partnerji ima dolgoletne izkušnje z upravljanjem ugleda in podobne znamk. V intervjuju za Super Znamko se je pogovarjal z Ines Markovič.
"Stopimo malo iz okvirja te domnevne unikatnosti, morda iz zaprtosti v odprti svet, v katerem fizičnih meja ne bo več. Moj oče je tudi doktor znanosti, a kako je on vstopal v ta svet. Kako je on pisal doktorat in kako sem ga jaz, kako je on dostopal do literature in kako jaz? Povsem različne okoliščine. Mi pa se obnašamo, kot da svet ni odprt. Bojimo se tujih primerov," tako je v intervjuju za portal Tax-Fin-Lex spregovoril Hermanov direktor dr. Denis Mancevič.
V prvem valu epidemije je slovenska vlada komunicirala kot Kitajska, avtoritarno, odločno in učinkovito, pravi strokovnjak za komuniciranje dr. Dejan Verčič. V drugem valu bi bil potreben nemški pristop političnega sodelovanja. “Odgovornost vseh parlamentarnih strank je, da v kritičnem trenutku niso bile sposobne stopiti skupaj in se vsaj za trenutek soočiti z resno krizno situacijo,” meni.
Potrošniki si o podjetju, storitvi ali izdelku prvo mnenje oblikujejo izjemno hitro in že veliko prej, preden na primer vstopijo v salon, obiščejo galerijo ali kupijo izdelek.
Dejan Verčič je profesor na FDV, partner v družbi Herman in partnerji in raziskovalec odnosov z javnostmi, natančneje globalizacije odnosov z javnostmi. Zadnjih deset let je drugi najbolj citirani avtor s tega področja na svetu, kar je brez dvoma zavidljiv dosežek. Z doktorjem Verčičem smo se pogovarjali o ameriških volitvah, fenomenu Trump, komuniciranju politikov na družbenih omrežjih in tudi o tem, zakaj so predvolilne ankete postale takšna loterija.
V skupini Herman & partnerji neprestano rastemo in se razvijamo. Nenehno smo na preži za novimi talenti, ki s svojim znanjem dodatno obogatijo naš ˝know-how˝ in poskrbijo, da našim naročnikom ponudimo najboljše rešitve.
Svoj izbor glasbenih albumov, ki mu veliko pomenijo, je za Marketing magazin delil Hermanov partner Milan Slana.
Dr. Dejan Verčič, profesor, avtor, podjetnik in partner v skupini Herman & partnerji, je v zadnjem desetletju, in sicer med leti 2010–2019, drugi najbolj citirani raziskovalec na področju globalnih odnosov z javnostmi na svetu.
Matej Kodrič, Miha Bevc in Uroš Goričan, kreativci v skupini Herman & partnerji, so za MM razkrili vsak svoj najljubši slovenski oglas iz leta 2020.
O digitalizaciji in njenih posledicah na poslovanju (katere koli industrije) čivkajo že vrabci na strehah, a vendar se zdi, da se znotraj našega gospodarskega prostora te teme lotevamo preveč zadržano (celo konservativno?) in brez močne vizije. Digitalizacija močno vpliva na učinkovitost in hitrost izvajanja poslovnih procesov, optimizacijo stroškov, izboljšanje procesov načrtovanja in kontrole in še bi lahko naštevali.
Tehnologija je s svojo hitrostjo, praktičnostjo in intuitivnostjo že zdavnaj prepričala množice, s svojim dosegom, možnostjo personalizacije in nezmotljivo merljivostjo pa tudi poslovneže in komunikatorje. Leta 2021 o tem ni nobenega dvoma več.
Slovenija bo v drugi polovici leta 2021 predsedovala Svetu Evropske unije. Od leta 2009 predsedujoče države sodelujejo v tako imenovanih trojkah in Slovenija se v 18-mesečnem obdobju že druži z Nemčijo, ki predseduje v drugi polovici leta 2020, in Portugalsko, ki bo predsedovala v prvi polovici leta 2021. Sloveniji bo na čelu Sveta sledila Francija.
Twitterjeva samovoljna blokada računa ameriškega predsednika Donalda Trumpa močno odmeva, nasprotniki jo pozdravljajo, privrženci obsojajo. Evropske države in komunikologi opozarjajo, da družbena omrežja ne morejo sama regulirati svobode govora.
Podkaste sem odkril relativno pozno, pravzaprav bolj zares šele med prvim valom nove koronakrize, ko sem poskušal manko rednih aktivnosti nadomestiti z dodatnimi sprehodi. Tako sem naletel na izjemnega Joeja Cummingsa, enega prvih profesionalnih piscev za Lonely Planet in med drugim avtorja vodnikov po Tajski 80. in 90. letih prejšnjega stoletja.
Projekt Severni tok 2 je sicer še nerealizirana realnost, ki politično deli transatlantsko zavezništvo – od močne politične in gospodarske podpore Nemčije in posameznih drugih sodelujočih pri projektu držav do močnega nasprotovanja ZDA in Poljske. Zgodovina se ponavlja, 60 let nazaj, v nekih drugih okoliščinah, smo to že živeli.
Strokovnjak za komunikologijo prof. dr. Dejano Verčič je za Demokracijo spregovoril o turbulentnih razmerah v slovenski politiki, nastopanju posameznih politikov in njihovih sporočilih.
Pred dnevi sem na povabilo predstavništva EU v Sloveniji sodeloval na okrogli mizi na temo demokratizacije Belorusije, časovno umeščene v kontekst podelitve nagrade Saharova za prispevek k razvoju in spoštovanju človekovih pravic. Letošnja nagrada je povsem zasluženo pripadla opozicijskemu koordinacijskemu odboru, ki zadnje tedne in mesece nastopa v imenu milijonov Belorusov, ki vztrajno, mirno in dostojanstveno protestirajo proti režimu Lukašenke in zahtevajo nove, demokratične volitve.
V prvem valu epidemije smo covid situacijo sprejeli kot krizno in jo kot tako tudi upravljali. Spomladi smo se tako hitro prilagodili, reagirali, iskali rešitve in nove poti. Poletni čas smo utrjevali naše nove navade, jesen nam je prinesla potrditev nove začasne realnosti. Zima pa bo utrdila naša obnašanja in leto bo sklenilo svoje covid okoliščine.
Predsednik žirije tekmovanja Outstanding, ki nagrajuje presežke v zunanjem oglaševanju, je v njegovi deseti izvedbi Uroš Goričan, kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji.
Pogovor z izjemnim poznavalcem procesov komuniciranja prof. dr Dejanom Verčičem prihaja ob pravem času. Ob nizu razlogov, zakaj se kot družba nismo uspeli spopasti s krizo ob nastopu pandemije, kot orodje za spopad z njo vidi nov način družbenega komuniciranja, ki bo temeljil na verodostojnih dejstvih in med drugimi v javni prostor vrnil etiko.
Darilo, ki greje vse leto. S tem v mislih smo se pri Herman & partnerji letos odločili za prav posebno obdarovanje poslovnih partnerjev in prijateljev. ˝Njihova˝ darila v obliki kap in rokavic smo podarili tistim, ki jih najbolj potrebujejo – otrokom Botrstva.
Tudi letošnjo žirijo SOF-a, ki bo 8. in 9. junija 2021 potekal v Portorožu, sestavljajo izjemni kreativni in umetniški direktorji.
˝Singularnost tehnologije, medijev in komuniciranja je tukaj,˝ je na konferenci PR & Media Days Mostariensis povedal dr. Dejan Verčič, častni gost in dobitnik plakete 2020 za izjemen prispevek k razvoju odnosov z javnostmi, integriranih komunikacij in medijev v jugovzhodni Evropi.
Hermanov kreativni direktor Uroš Goričan bo vodil sedemčlansko ekipo jubilejnega 10. festivala Outstanding.