EN
Strateško komuniciranje
Preberi 1 min
24. 11. 2020

˝Singularnost tehnologije, medijev in komuniciranja je tukaj,˝ je na konferenci PR & Media Days Mostariensis povedal dr. Dejan Verčič, častni gost in dobitnik plakete 2020 za izjemen prispevek k razvoju odnosov z javnostmi, integriranih komunikacij in medijev v jugovzhodni Evropi.

˝Mediji so podaljšek našega živčnega sistema, ki nam pomaga razumeti svet. Množični mediji so bili v 20. stoletju definirani kot oglaševanje na eni strani in novinarstvo na drugi. Oglaševanje je bilo drago in namenjeno velikim igralcem. Na drugi strani so uredniški deli medijev igrali pomembno vlogo pri odnosih z javnostmi,˝ pove dr. Verčič.

˝Ta delitev je ostala v 20. stoletju. Danes imamo veliko več – tiskovne predstavnike in novinarje v eni osebi.˝

˝V medijih se pojavljajo nove oblike komunikacij. Novinarstvo blagovnih znamk (brand journalism), vsebinski marketing (content marketing) in nativno oglaševanje (native marketing) povezujejo novinarstvo in odnose z javnostmi. Tehnologije, novinarstvo in odnosi z javnostmi se stapljajo v nekaj popolnoma novega,¨ razkrije dr. Verčič.

Celoten uvodni nagovor si lahko ogledate tukaj.