EN
Preberi 1 min
15. 9. 2023

Na festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja, Websi, kjer so bile podeljene nagrade za najboljše digitalne projekte, je Herman & partnerji prejel šest nagrad – dve prvi in tri tretja mesta, hkrati pa je Mercatorjeva Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram, prejela veliko nagrado Generalni WEBSI prvak.

121-članska žirija je podeljevala nagrade v kar 26 kategorijah, Herman & partnerji pa je z štirimi projekti navdušil v šestih. V partnerstvu z Mercatorjem so ustvarili zmagovalno kampanjo Pozor! Čist` hud pes! & Dogstagram, ki je prejela veliko nagrado Generalni WEBSI prvak, ki se podeljuje projektu z največ doseženimi točkami med vsemi projekti. Žirija je projektu podelila tudi 1. mesto v kategoriji Družbeno odgovorni projekti. Prav tako je 1. mesto Herman & partnerji dosegel za kampanjo Sebatar za Telekom Slovenije v kategoriji Uporaba naprednih tehnologij ter 3. mesto v kategoriji Telekomunikacije. Tretji mesti sta zasedli še dve kampanji za Mercator, in sicer Recepti iz M Soseske (kategorija Trgovci (klasični)) in V hribe z radovedno sosedo (kategorija Video).

Milan Slana, partner v Herman & partnerji, je ob tem poudaril pomen grajenja zaupanja z naročniki: “Ponosni smo, da sodelujemo in gradimo dolgoročna partnerstva z klienti, kot sta Mercator in Telekom Slovenije. To nam omogoča ustvarjati inovativne kreativne rešitve, ki jih opazijo tako naročnikovi kupci kot stroka. Zadovoljstvo naših partnerjev je na prvem mestu, prejete nagrade s strani stanovskih kolegov pa pika na i. Iskrene čestitke ekipam, ki zasluženo slavijo,“ je povedal Slana.

Dolgoročna partnerstva nam omogočajo ustvarjati inovativne kreativne rešitve, ki jih opazijo tako naročnikovi kupci kot stroka.”

Milan Slana