EN
Preberi 1 min
3. 3. 2023

Letos je v sklopu Slovenskega oglaševalskega festivala – SOF znova potekalo tekmovanje mladih kreativnih parov, ki so imeli 24 ur časa, da ustvarijo rešitev na kreativni brif Zavarovalnice Triglav, d.d. Med njimi so bili kar trije Hermanovi pari, Tereza in Matej pa sta se tudi umestila v TOP 10 finalistov.

“Uvrstitev med top 10 je za naju velika potrditev, da sva kot mlada kreativca na pravi poti. Najina ideja se je od preostalih top 10 precej razlikovala, saj je na prvi pogled zelo preprosta. A je njeno jedro globoko premišljeno, izhaja iz podrobne analize problema in odličnega 24-urnega timskega dela. Sva krejzi zadovoljna z uvrstitvijo, sploh ker se za prvič res ne bi spodobilo kar zmagati,” sta svojo uvrstitev v finale pokomentirala Hermanova finalista Tereza Pikec, upravljavka družbenih omrežij, in Matej Ferlič, mlajši digitalni oblikovalec.

“Česa se lotita dva neoblikovalca? UX-designa in 3D-animacije, seveda (angl. long live Envato Elements). Žal nama tega ni uspelo pokazati žiriji v Triglav Labu, a sva vseeno uživala na polno in sestavila idejo, za katero trdno stojiva. Naslednje leto pa no mercy, do konca,” sta svojo letošnjo izkušnjo pokomentirala lanska finalista Maruša Jug, upravljavka družbenih omrežij, in Mitja Bergoč, mlajši ustvarjalec vsebin.

”Prvič sva se znašla v tej zasedbi in sama idejno razvila celoten projekt. Razgibala sva svoje kreativne migetalke in od sebe dala izdelek, na katerega sva oba ponosna. To, da se letos najina ideja ni uvrstila med najboljših 10, pa je le še dodatna motivacija za prihodnje leto,” sta svoje občutke ob letošnji udeležbi komentirala Matic Kosem, mlajši kreativec, in Urban Selič, mlajši digitalni oblikovalec.

Čestitke vsem sodelujočim.