EN
Preberi 1 min
12. 5. 2023

V okviru 25. Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki jo organizira Slovensko društvo za odnose z javnostmi PRSS, sta Hermanov partner, dr. Dejan Verčič, in dr. Ansgar Zerfass razpravljala o vlogi in vplivu umetne inteligence na komunikacijsko strategijo.

Dr. Zerfass je poudaril, da se bodo morali komunikatorji v naslednjih mesecih soočiti z vprašanjem, koliko svojega dela želijo avtomatizirati, kaj to pomeni za njihovo delo in kako naj ta orodja uvedejo v svoje vodstvene procese. Ta razprava je pokazala, da je razumevanje umetne inteligence ključno za uspešno komunikacijsko strategijo v sodobnem svetu.

Ob tej priložnosti sta dr. Verčič in dr. Zerfass napovedala tudi slovenski prevod knjige "Komunikacijska odličnost: kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje". Dr. Verčič je izpostavil, da predstavlja ta knjiga velik prispevek k stroki, saj so morali med prevajanjem uveljaviti številne komunikacijske termine, ki v slovenščini še niso bili uporabljeni.

Poleg dr. Verčiča in dr. Zerfassa so avtorji knjige tudi prof. dr. Ralph Tench, prof. dr. Ángeles Moreno in izr. prof. dr. Piet Verhoeven. Skupaj so ustvarili vodnik, ki bo pomagal razumeti, kako najbolje razvijati, upravljati in voditi izjemno komunikacijo v 21. stoletju. 

Na 25. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi je Hermanov svetovalec za strateško komuniciranje, Uroš Štanc, udeležencem konference predstavil primer uspešne strateške komunikacijske prakse upravljanja sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator.

25. SKOJ je tako postregel z dragocenimi vpogledi v prihodnost komunikacije, vključno z vlogo umetne inteligence in pomembnostjo strategije v komunikaciji. Hkrati je bil to odličen dogodek za izmenjavo idej in najboljših praks, ki bodo oblikovale komunikacijsko stroko v prihodnje.