EN
Preberi 1 min
15. 3. 2022

Projekt, ki smo ga zasnovali skupaj z Mercatorjem, je na slovenski lestvici največkrat nagrajenih akcij leta 2021 zasedel drugo mesto. 

Nina Tanhofer, Hermanova direktorica digitalnih komunikacij in razvojna direktorica M soseske, zatrjuje, da so nagrade toplo priznanje, kazalnik prave smeri in dobrodošel "trepljaj po rami" ter hommage vsem neprespanim nočem in predolgim delovnikom. "Vsekakor pa je za nas največja nagrada in potrditev prave smeri to, da nam je s projektom uspelo preseči meje klasičnih relacij agencija – naročnik. Skupaj s predano ekipo na strani naročnika smo vzpostavili poglobljen kreativni odnos ene same velike ekipe z enim samim ciljem. Le tako smo lahko skupaj oblikovali vizijo in pilili realnost projekta, ki je, po enem letu, šele dober začetek še veliko večje zgodbe," je povedala za Marketing magazin.

Kristina Gregorc, odgovorna urednica M soseske, je pojasnila, da so M Sosesko v Mercatorju razvijali kot inovator z mislijo na to, kaj lahko svojim kupcem ponudijo kot dodano vrednost. "Ljudje vseh starostnih skupin si želijo kratkih in uporabnih vsebin, ki jim v določenem trenutku ustrezajo, ponudijo neko rešitev za prihranek časa, za zabavo, za lažje delo ali kot nasvet. M Soseska je torej Mercatorjev medij. Videovsebine so neposredno povezane z našo spletno in tudi s fizično trgovino ter po večkanalnem pristopu integrirane v celoten Mercatorjev digitalni ekosistem. Zelo nas veseli, da so kupci in vsa naša skupnost M Sosesko hitro sprejeli in jo prepoznali kot relevanten vir vsebin. Seveda smo zelo ponosni tudi na to, da je širša strokovna javnost M Sosesko prepoznala in jo tudi nagradila kot inovativen in originalen koncept interaktivnega komuniciranja z uporabniki." Ob tem pa je tudi poudarila, da pri projektu sodeluje veliko nadarjenih ljudi – tako Mercatorjevih kot iz partnerskih agencij. Vsi sestavljajo tesno povezano ekipo, ki v ta projekt vlaga veliko sebe, kar se tudi vidi.