V seriji dogodkov Deluješ, kot izbereš, sta se sogovorca pogovarjala o pomenu posameznika v družbi.
Najlepše zgodbe imajo srečen konec. Najlepše zgodbe so resnične, čeprav so imena nastopajočih morda izmišljena.
˝Zaupanje je energija, vez, ki se splete med ljudmi. Je proces, ki ljudi povezuje, osrečuje, jim daje občutek varnosti,˝ je na drugem pogovoru Družba in zaupanje (znotraj serije dogodkov Deluješ, kot izbereš) povedal dr. Aleksander Zadel
Epidemija koronavirusa je dodobra zarezala v vsakdanje življenje in predrugačila tako naše delovanje kot tudi mišljenje. Kako pa lahko posameznik vpliva na svet, v katerem živimo? Kam naj usmeri svoje razmišljanje o družbi, ki zaradi krize sprejema drugačne vrednote? Kaj sploh lahko naredimo kot družba? Kje iskati solidarnost in kako pridobiti zaupanje v poplavi teorij zarot?
Tomi Matič, izvršni producent AV za ključne kampanje v skupini Herman & partnerji ima dolgoletne izkušnje z upravljanjem ugleda in podobne znamk. V intervjuju za Super Znamko se je pogovarjal z Ines Markovič.
Svoj izbor glasbenih albumov, ki mu veliko pomenijo, je za Marketing magazin delil Hermanov partner Milan Slana.
Matej Kodrič, Miha Bevc in Uroš Goričan, kreativci v skupini Herman & partnerji, so za MM razkrili vsak svoj najljubši slovenski oglas iz leta 2020.
V prvem valu epidemije smo covid situacijo sprejeli kot krizno in jo kot tako tudi upravljali. Spomladi smo se tako hitro prilagodili, reagirali, iskali rešitve in nove poti. Poletni čas smo utrjevali naše nove navade, jesen nam je prinesla potrditev nove začasne realnosti. Zima pa bo utrdila naša obnašanja in leto bo sklenilo svoje covid okoliščine.
Darilo, ki greje vse leto. S tem v mislih smo se pri Herman & partnerji letos odločili za prav posebno obdarovanje poslovnih partnerjev in prijateljev. ˝Njihova˝ darila v obliki kap in rokavic smo podarili tistim, ki jih najbolj potrebujejo – otrokom Botrstva.