Z novim letom se je kot družbeniki in mlajši partner na področju strateškega komuniciranja Herman & partnerji, pridružil dolgoletni sodelavec Jože Špiljak.
Jože, ki v agenciji predstavlja enega ključnih sodelavcev, bo še naprej skrbel za zadovoljstvo osrednjih naročnikov, hkrati pa bo še bolj vključen v strateški razvoj in prodajo družbe.
“V prvi vrsti je zame to veliko priznanje za preteklo delo in odgovornost za naprej. A uspehov ne bi bilo, če ne bi okoli sebe imel močno, povezano ekipo, ki diha kot eno. Le tako se lahko razvijaš in rasteš, tako poslovno kot osebno. Herman je odličen primer, ki v ospredje ne postavlja samo podjetja, ampak tudi rast in razvoj zaposlenih na vseh nivojih,” nam je ob prevzemu nove funkcije povedal Špiljak, ki sicer že 15 let deluje na področju korporativnega komuniciranja.
V prvi vrsti je zame to veliko priznanje za preteklo delo in odgovornost za naprej.”
Jože ŠpiljakMelita Joželj Nose, direktorica Herman & partnerji SK, je ob tem dejala, da odločitev da Špiljak postane partner in družbenik, ni bila težka: ”Pri svojih sodelavcih iščeš energijo. Odnos. Vsega ostalega se namreč lahko naučimo, odnos pa je tisti, ki dela razlike. Jože je s svojim odnosom, s katerim dnevno nadgrajuje znanje, ga ves čas prenaša na svoje sodelavce in naročnike, partnerje, stroko, nepogrešljiv del Hermanove družine že od samega začetka. In ta njegov odnos ter vrednote, ki iz tega izhajajo, so ključne vrline, da smo partnerji Herman & partnerji Jožeta soglasno povabili v našo sredino.”
Jožetov odnos ter vrednote so ključne vrline, da smo partnerji Herman & partnerji Jožeta soglasno povabili v našo sredino.”
Melita Joželj NoseŠpiljak je svojo poklicno pot začel leta 2007 v komunikacijski ekipi takratnega predsednika republike dr. Danila Türka. Od takrat je deloval v politiki, gospodarstvu in številnih komunikacijskih družbah. Njegovi ekspertizi sta korporativno komuniciranje in odnosi z javnostmi.