EN
Preberi 1 min
17. 12. 2021

Med člani žirije 31. SOF-a, ki bo 14. in 15. junija 2022 v Portorožu, bo tudi Hermanov kreativni direktor in partner Miha Bevc.

Letošnji Slovenski oglaševalski festival bo povezovalo vprašanje, komu zaupati v dobi digitalizacije, ki jo je pandemija le še pospešila. V skladu s tem je kompleksnost dojemanja medijev še bistveno večja.

Kaj je še pravi medij? Kdo ustvarja kakovostne vsebine? Katerim medijem lahko zaupamo, tudi z vidika medijskega načrtovanja in v luči koristi blagovnih znamk ter njihove varnosti, zlasti na spletu?

Več o informacij o 31. SOF-u najdete na uradni spletni strani.

Miha Bevc se je s festivalom prvič srečal kot tekstopisec leta 2004, ko je za svoj prvi oglas prejel zlato priznanje SOF. Od tedaj ustvarja komunikacije za številne lokalne in mednarodne znamke in je za svoje delo prejel številne nagrade in priznanja. Miha je tudi pogost član strokovnih žirij in med drugim opravlja funkcijo direktorja tekmovalnega programa mednarodnega festivala Zlati boben.