EN
Preberi 1 min
13. 5. 2022

Na letošnji Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi sta spregovorila tudi dva Hermanovca.

Zadnji dve leti sta zagotovo poudarili pomembnost iskrenosti v medsebojnih odnosih in nenazadnje to ljudje pričakujejo tudi od blagovnih znamk, delodajalcev, organizacij. Iščejo jasnost, odkritost, pristnost. Ta je srž vsega, temelj, na katerem se zgradi zaupanje, odnosi, uspešne zgodbe. Sporočila pa morajo biti preprosta, jasna in resnična, tudi konsistentna, da jih ljudje razumejo in se skladno z njimi ravnajo in jih upoštevajo,” je ob začetku 24. Slovenske konference o odnosih z javnostmi, ki se 12. in 13. maja odvija v Portorožu, povedal vodja programskega odbora in Hermanov mlajši partner, Jože Špiljak.

Na konferenci, katere osrednja tema je pristnost, pa je sodelovala tudi naša partnerica, Melita Joželj Nose, ki se je pogovarjala z dr. Alekdandrom Zadelom. V pogovoru sta poudarila, da je pristnost tudi čustvena: “Če hočete, da je vaša komunikacija pristna, ne more biti drugačna kot čustvena,” je povedal dr. Zadel.

 

Če hočete, da je vaša komunikacija pristna, ne more biti drugačna kot čustvena.”

dr. Aleksander Zadel

Več o konferenci si lahko preberete tukaj.