Hermanova partnerica in direktorica Herman & partnerji SK Melita Joželj Nose ter partner in kreativni direktor Miha Bevc sta bila govorca na Slovenskem kadrovskem kongresu revije HR&M.
V prepletu svetov in znanj t. i. odnosov z javnostmi ter kreativnega vesolja, na analitičnih, kvalitativnih ter poslovnih segmentih HR ekspertiz Hermanova Melita in Miha posodabljata bistvo sodelovanja. Bistvo znamke delodajalca.
Znamka delodajalca izhaja, kot pravita, iz prepleta intenzivnega sodelovanja HR, strateškega komuniciranja in marketinga ter kreativnega uvida. Je znamka delodajalca samo vsebina? Je samo logotip? Obljuba delodajalca? Je vizualizacija vrednot? Ali je lepilo? Lepilo strateške vsebine, sodelovanja sodelavcev posameznega podjetja, temeljite analize, prepleta komunikacije in kreativnega uvida. Ter predvsem sodelovanja vseh treh ekspertiz in izjemne podpore prvega moža ali žene vsakega podjetja.
S tem pogledom sta se tudi podala na Slovenski kadrovski kongres revije HR&M.