Na jubilejnem 10. Websiju je Herman & partnerji pobral skupaj kar 6 nagrad. 114-članska žirija je 16. septembra podeljevala nagrade najboljšim podjetjem in posameznikom, ki so predstavili inovativne digitalne rešitve v našem prostoru.
Žirijo Websija so najbolj navdušili projekti, ki smo jih na Hermanu pripravili v sodelovanju z naročnikom Mercator. Eno nagrado smo osvojili tudi z aktivacijo na družbenih omrežjih, ki smo jo pripravili za Ljubljanske mlekarne.
Inovativna vsebinska platforma M Soseska, ki jo definirajo videovsebine, ustvarjene za komunikacijo na družbenih omrežjih, je prejela tri zlate nagrade v kategorijah Inovativni ustvarjalci prihodnosti, Mediji in Vsebinski marketing. M Soseska je prejela tudi srebrno nagrado v kategoriji Spletna mesta, kjer smo si nagrado na projektu delili z agencijo Renderspace. Zlato nagrado smo prejeli tudi za projekt M Sken Mobile, in sicer v kategoriji Digitalna orodja.
“Partnerstva so kot ključ, ki v poslovnem svetu odpirajo vrata uspehu. In primer takega uspeha je naše sodelovanje,” je uspeh komentirala Hermanova partnerica Tina Cirman Popovič in še dodala, “M Soseska je bila tista, ki nas je še tesneje povezala. Pri inovacijah je vedno treba sprejeti dejstvo, da veliko tvegaš in veseli smo, da je Mercator z nami to sprejel. Zdaj lahko skupaj slavimo svoje delo, ki je prepoznano tudi od zunaj.“
Z bronasto nagrado v kategoriji Družbena omrežja je žirija nagradila tudi projekt PantoMUma, kampanjo, ki odgovarja na vprašanje kako nositi masko in ostati pristen.