EN
Preberi 1 min
21. 12. 2021

Agenciji Herman & partnerji in Arnoldvuga sta za Olimpijski komite Slovenija pripravili kampanjo, ki slavi pretekle in sedanje uspehe slovenskih športnikov na Olimpijskih igrah v Tokiu. Odlično zasnovano kampanjo so prepoznali tudi na Sporto Awards, kjer so ji podelili nagrado Rights holder Award. Matej Kodrič, Hermanov kreativni direktor kampanje Imamo to! Imamo Tokio!, je ob tem povedal, ....

Nastop na olimpijskih igrah so sanje vsakega športnika. Prejeti olimpijsko kolajno velja za najvišje priznanje v karieri in poseben prestiž, športniki pa se za večno zapišejo v zgodovino in postanejo monumentalni. “Ko smo dobili priložnost ustvariti kampanjo za naše olimpijce na igrah v Tokiu, smo se spomnili časov, ko smo tam, pred mnogimi leti, že slavili olimpijsko zlato. Tokio smo torej že osvojili in letos smo se tja vrnili po nove zmage,” je povedal Kodrič. “Mamo to,” kot se bodrilno, v slengu, spodbuja današnja mladina, so Herman & partnerji in Arnoldvuga tako prenesli na olimpijski nivo. “Tako smo v video združili stare zmagovalce, ki svoje znanje in zmagovalno miselnost predajo novi generaciji, ki se podaja v lov za medaljami in olimpijskimi uspehi. V oglas smo prenesli zmagovalno tradicijo in ponos,” je še dodal Kodrič.

V oglas smo prenesli zmagovalno tradicijo in ponos.”

Matej Kodrič

Tako smo na Hermanu zasnovali uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in vanjo vključili tudi prepoznavno navijaško popotnico. Najprej je nastala ideja za TV-oglas. V njem naši olimpijci v legendarni dvorani Tabor napenjajo mišice, kaplje potu jim tečejo po telesu, osvetljuje jih en sam reflektor. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zmagovalnega, zlatega nastopa v Tokiu. Našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Kako? S kepico. Pest ob pest. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.

Sporto Awards že 16. let podeljuje nagrade najuspešnejšim sponzorskim in marketinškim projektom na področju športa na celotni jadranski regiji (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina ter Srbija). Tam so izjemni kampanji Imamo to. Imamo Tokio! podelili nagrado Rights holder award.

Imamo to. Imamo Tokio!