EN
Preberi 1 min
31. 5. 2023

Projekt "Bele embalaže", za katerega smo pri Hermanu sodelovali pri razvoju marketinške ideje, je prejel prestižno nagrado za Marketinško odličnost 2023, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS). Nagrada sledi priznanju Mercatorja kot Oglaševalca leta, kar potrjuje odličnost projekta na več področjih.

Mercator je zasnoval projekt "Bele embalaže" z željo spodbujati ustvarjalnost otrok in trajnostno delovanje. V okviru natečaja, ki je vključeval več kot tisoč otrok iz vse Slovenije, so spodbujali ustvarjanje novih likov blagovne znamke izdelkov za otroke Lumpi. Sodelovanje z družbami Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi je omogočilo razvoj posebne izdaje izdelkov priznanih blagovnih znamk v belih embalažah z liki Lumpi.

Poleg tega, da spodbuja k ustvarjalnosti, projekt "Bele embalaže" osvešča tudi o pomenu ponovne uporabe embalaže. Bele embalaže otroke spodbujajo k razmišljanju o tem, da embalaže ni nujno takoj zavreči, temveč lahko zanjo poiščejo nove namene in jo znova uporabijo. 

Pri Hermanu smo izjemno ponosni, da smo bili del tega inovativnega in trajnostno usmerjenega projekta. Iskreno čestitamo celotni ekipi in vsem partnerjem na projektu, ki so ponovno dokazali, da tesno sodelovanje prinaša odlične rezultate.