Med 780 oblikovalci s celotnega sveta sta si Hermanov mlajši digitalni oblikovalec Matej Ferlič in tekstopisec Juš Šoltes priborila mesto med 4 srebrnimi priznanji na natečaju PLAKTIVAT: KRVODAJALSTVO.
TAM-TAM Inštitut je v sodelovanju z Zavodom za transfuzijsko medicino in Rdečim križem Slovenije razpisal 15. mednarodni družbeno odgovorni natečaj Plaktivat – natečaj za družbeno odgovoren plakat, z namenom spodbujanja in ozaveščanja o pomenu darovanja krvi kot temelju humanosti razvitih družb.
”Zelo sva zadovoljna, sploh takrat, ko s plakatom koga spodbudiva k darovanju,” sta odličen rezultat komentirala Matej in Juš.
Izbor plakatov si bo možno ogledati med 13. januarjem in 2. marcem v TAM-TAM plakatni galeriji pri Figovcu v Ljubljani, kjer bo poleg nagrajenega “Kriza nekoga kri za nekoga“ na ogled tudi kreativna ideja Hermanovega mlajšega digitalnega oblikovalca, Urbana Seliča, “Iz roke v roko!“
Natečaj Plaktivat poteka dvakrat letno in je namenjen oblikovalcem ter oblikovalskim skupinam z vsega sveta. Prijavljena dela ocenjuje strokovna komisija, ki jo sestavljajo mednarodno priznani kreativci in oblikovalci.