EN
Strateško komuniciranje
Preberi 1 min
3. 7. 2023

Ob 30. obletnici BledComa, mednarodnega simpozija o raziskovanju v odnosih z javnostmi, ki se tokrat posveča trajnosti, so se na Marketing magazinu o preteklosti in prihodnosti komunikacijske stroke pogovarjali s Hermanovim partnerjem dr. Dejanom Verčičem, enim od pobudnikov BledComa.

Današnje poslovno okolje je polno izzivov, a v ospredje se vse bolj pomika koncept ESG (Environmental, Social, and Corporate Governance). Ta koncept je ključen za trajnostno poslovanje, vendar z njim prihaja tudi serija novih predpisov, ki lahko podražijo proizvodnjo in zapletejo poslovanje podjetij.

V intervjuju za Marketing magazin je dr. Dejan Verčič, partner pri Hermanu, delil svoje poglede na te predpise in morebitne negativne posledice pretirane normiranosti. Njegova glavna skrb je, da bi zaposleni v podjetjih, ki se morajo hitro prilagoditi novim predpisom, lahko postali frustrirani. "Bojim se, da bo prišlo do ravno obratnega učinka – namesto da bi zaposleni z veseljem sprožali spremembe, se jim bodo morda celo začeli upirati,” opozarja dr. Verčič.

Poleg izzivov ESG se je dr. Verčič dotaknil tudi vloge umetne inteligence in se spraševal, kako konkurenčni smo Evropejci v tekmi za njen razvoj.

Celoten intervju si lahko preberete tukaj.