EN
Preberi 1 min
12. 5. 2022

Na Herman & partnerji se zavedamo pomembnosti, da smo vedno v koraku s časom, hkrati pa tudi, da imajo naši sodelavci ogromno znanja in izkušenj, ki jih lahko delimo še z drugimi. Kako znanje, inovativnost in kreativnost najlažje približati tistim, ki jih to zanima? Odgovor je bil preprost – podcast.

Hermanovih 30 (H30') je naš novi podcast, katerega epizode bomo objavljali dvakrat na mesec. V njih se bomo dotaknili izkušenj in posebnih ekspertiz naših partnerjev in sodelavcev, ki so uspeli v skoraj rekordnem času, čisto novo agencijo popeljati na sam vrh v Sloveniji. Po le dobrih dveh letih življenja, je na Hermanu zaposlenih približno 70 ljudi, naši projekti pa so prejeli že kar nekaj prestižnih nagrad

V prvem delu je Denis Mancevič, direktor in partner, predstavil specifike panoge komuniciranja. Kako se je medijsko, interno in korporativno komuniciranje tekom let spreminjalo, kateri so trenutni trendi, ki jim moramo slediti ter kakšno vlogo pri dobrih odnosih z naročniki igra zaupanje.  

Z njim se je pogovarjala mlajša svetovalka Veronika Lavrenčič, ki je pred prihodom v agencijski svet, izkušnje nabirala v medijih.