Radovednost je gonilo inovacij, pravi Tamara Pevec Barborič, svetovalka za strateško komuniciranje pri Hermanu.
V svoji nedavni kolumni za Super Znamko je Tamara raziskala naravo radovednosti in njen vpliv na spodbujanje napredka in inovacij. "Nekateri trdijo, da je gonilo sprememb in napredka lenoba, vendar sama, morda malce naivno, verjamem, da je radovednost tista, ki vodi inovacije," piše.
V novi izdaji Super Znamke najdete tudi intervju s Hermanovim partnerjem dr. Dejanom Verčičem. V pogovoru je dr. Verčič razmišljal o vprašanju, ali nam hitenje onemogoča kompetentno komunikacijo.
Poleg tega pa boste v reviji našli tudi mnenje Ines Markovčič o knjigi "Komunikacijska odličnost", katere soavtor je Hermanov dr. Verčič.
Želite izvedeti več? Zagotovite si izvod Super Znamke na tej povezavi.