Hermanov direktor Denis Mancevič je v finančnem podcastu Money-How z Marjo Milič spregovoril o megatrendih in potrošniku prihodnosti.
Hermanov direktor in partner Denis Mancevič je spregovoril za finančni podcast Money-How z Marjo Milič.
Za dolgoročne vlagatelje je pomembno, da zgodaj ulovijo zanimive naložbene priložnosti, zato sta se govorca v tokratni epizodi podcasta dotaknila različnih tem, ključnih za megatrende in potrošnika prihodnosti.
Za zadnje dr. Mancevič pravi, da jih lažje in učinkovitejše dosežemo, "če znaš komunikacijska sporočila prilagoditi tej ciljni publiki z ustreznim nagovorom". Ključ do uspeha vidi v družbenih omrežjih, ki omogočajo večjo prilagodljivost pri nagovarjanju te ciljne skupine.
S takšnim pristopom bodo mlajši bolj pripravljeni zaupati znamki in se z njo poistoveti. "TikTok veliko omogoča," dodaja ob tem. Za oglaševalce pa pravi, da so trenutno še nekoliko bolj zadržane narave do oglaševanja prek TikToka.
TikTok veliko omogoča."
Dr. Denis MancevičV skoraj uro in pol dolgi epizodi se sogovorca dotakneta različnih tem, od digilognosti, formalnega izobraževanja, trenutne ukrajinske krize do gamifikacije, sodobnega naložbenega slovarja, kibernetskega kriminala, robotizacije pa tudi vesoljskih podvigov. Celotnemu pogovoru lahko prisluhnite tukaj.