Hermanov partner dr. Dejan Verčič je na srečanju slovenske mreže za promocijo zdravja pri delu spregovoril o (kriznem) komuniciranju.
Epidemija covida-19 je močno zaznamovala naša življenja in oblikovala novo realnost. Pri tem je močno vplivala na trg dela, številna podjetja pa so bila prisiljena sprejemati drastične ukrepe. Kakšne spremembe je epidemija povzročila in kako bodo vplivale na delovna okolja in zaposlene v prihodnje?
Klinični inštitut za medicino dela, prometa in športa UKC Ljubljana je po letu dni premora znova organiziral srečanje Slovenske mreže za promocijo zdravja pri delu, na katerem so strokovnjaki predstavili spremembe, ki jih je v organizacije vpeljala epidemija.
Med njimi je bil tudi naš partner dr. Dejan Verčič, ki je imel predavanje z naslovom Pozornost in spoštovanje kot vzvoda za uspešno krizno komuniciranje – covid-19 in naprej.
Kot ključne elemente je izpostavil pozornost, spoštovanje, podporo in zaupanje. Brez tega vodilni v organizacijah ne morejo biti uspešni v krizah. Vse to pa morajo z zaposlenimi vzpostaviti že pred krizo. Kot je poudaril, bi morale organizacije sistematično delati na družbenem kapitalu in vlagati v komunikacijska sredstva.
Dejanovo predavanje si lahko pogledate tukaj.
Sodeloval pa je tudi v razpravi, ki si jo lahko pogledate tukaj.