V letošnji žiriji natečaja za mlade kreativce je tudi Hermanova direktorica digitalnih komunikacij Nina Tanhofer.
Tekmovanje mladih kreativcev je neprecenljiva priložnost, da se domači kreativni talenti pokažejo na nacionalni ravni. Strokovne ocene na natečaju bo delila tudi Nina Tanhofer, ki z več kot 15 leti izkušenj iz sveta novinarstva, blockchaina, start up življenja ter analogne in digitalne komunikacije srfa po oglaševalskih in agencijskih vodah.
Obožuje analogno in prisega na digitalno, kjer lahko nenehne spremembe prenaša v učinkovite komunikacijske in digitalne strategije. Premišljeno, s spoštljivo mero zdravega razuma in sodobnih tehnologij, ki uporabnike vključujejo, zabavajo in navdušijo. Tako pravijo, ko ji na tem ali onem festivalu delijo nagrade in priznanja.
Tekmovanje mladih ustvarjalcev bo potekalo v dveh zaporednih dneh. Prvi dan bodo tekmovalci po spletu prejeli brif, nato pa bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani brif partnerja pri tekmi in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje predstavljenega brifa.
Najboljši pari, ki se bodo uvrstili v ožji izbor, bodo pred žirijo in sotekmovalci predstavili rešitve, najboljši trije pari pa celo na odru 31. SOF-a. Zmagovalni par bo odpotoval v Lizbono in se brezplačno udeležil mednarodne konference WEB SUMMIT.
31. SOF – Slovenski oglaševalski festival, ki bo 14. in 15. junija 2022 v Portorožu, bo povezovalo vprašanje, komu zaupati v dobi digitalizacije.