Na 32. SOF-u je Herman & partnerji pobral skupaj kar 5 nagrad.
Žirijo SOF-a so najbolj navdušili projekti, ki smo jih na Hermanu pripravili v sodelovanju z naročnikom Barcaffe. Eno nagrado smo osvojili tudi s projektom, ki smo ga pripravili skupaj z Mercatorjem, nagrado pa je prejel tudi plakat pripravljen v sklopu projekta Plaktivat.
Barcaffe Donna, kampanja, ki ne ostaja le pri besedah, ampak ženske tudi inovativno spodbuja, da poleg pitja kave ritual postane tudi mesečno samopregledovanje dojk, je žirija nagradila z dvema srebrnima nagradama, in sicer v kategoriji družbeno dobro in taktilni plakat.
S srebrno nagrado v kategoriji kreativna uporaba medijev je žirija nagradila tudi projekt Florista kavni kompost. Kava Barcaffè Flora ima certifikat Rainforest Alliance. Pakirana je tudi v okolju prijazni foliji brez aluminija, ki jo je moč popolnoma reciklirati. Njeno lansiranje zato pospremimo s trajnostnim projektom: ker je kavna usedlina dragocen vir hranilnih snovi za rastline, iz usedlin Flore, ki jih zberemo interno v celotni Atlantic Grupi, izdelamo FLORISTA KAVNI KOMPOST, edinstveno organsko gnojilo.
Srebrno nagrado za tekstopisje je prejel tudi Plaktivat Juša Šoltesa in Mateja Ferliča. Igra besed, ki zareže globoko. Če je kriza nekoga posledica naglega trenutka, ki ne izbira, je kri za nekoga vedno plemenito dejanje, je posledica iskrene srčnosti! Nagrajeni plakat (Plaktivat #15) z jasnim sporočilom in izčiščenim estetskim slogom spodbuja k darovanju krvi – naj kri za nekoga vedno premaga krizo nekoga!
Navdušenje med žirijo v kategoriji družbeno dobro je požela tudi Mercatorjeva kampanja Movember. V novembru so v trgovini kupce na kartonih jajc pričakali pozivi, naj preverijo, če je z jajci vse ok - v notranjosti pa smo jih presenetili s pozivom, da si tako natančen pregled in pozornost zaslužijo tudi njihova “jajca“.
Šopek nagrad je lepo povezala tudi uvrstitev agencije na prvo mesto v kategoriji Agencija leta po izboru Instagram sledilcev revije Marketing magazin.