Na letošnjem 10. festivalu SoMo Borac je Herman & partnerji pobral skupaj kar pet nagrad. Mednarodna žirija je 11. novembra podeljevala nagrade najboljšim projektom v regiji.
Letošnji SoMo Borac je zabeležil rekordnih 192 prijav za nagrado SoMo Advertising, prvič pa je bila podeljena tudi nagrada SoMo Media, za katero je bilo prijavljenih 29 del. Mednarodno žirijo so najbolj prepričali projekti, ki smo jih na Hermanu pripravili v sodelovanju z naročnikoma Mercator in Ljubljanske mlekarne.
Zlati nagradi sta prejeli M Soseskina oddaja Prvič mama v kategoriji najboljše pripovedovanje zgodb (Best Storytelling), ki smo jo pripravili v partnerstvu z Mercatorjem, in Mumetnost v kategoriji najboljše rabe tehnologije (SoMo Tech), ki smo jo pripravili v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami.
Z Mercatorjevo M sosesko smo osvojili še srebro za oddajo Naj slovensko pecivo v kategoriji najboljše pripovedovanje zgodb (Best Storytelling), M soseska platforma pa je slavila v kategoriji digitalnega produkta leta (Digital Product of the Year).
S srebrom je bilo nagrajeno tudi naše sodelovanje z Ljubljanskimi mlekarnami. Mumetnost je slavila v kategoriji digitalni miks (Digital Mix).