EN
Strateško komuniciranje
Preberi 1 min
25. 1. 2021

Dr. Dejan Verčič, profesor, avtor, podjetnik in partner v skupini Herman & partnerji, je v zadnjem desetletju, in sicer med leti 2010–2019, drugi najbolj citirani raziskovalec na področju globalnih odnosov z javnostmi na svetu.

Izjemen rezultat je pokazala bibliometrična analiza 521 člankov, ki so bili objavljeni med leti 1983–2019 v šestih glavnih znanstvenih revijah. Analiza je predstavljena tudi v najnovejši številki najuglednejše znanstvene revije na področju odnosov z javnostmi, Public relations review. Na prvem mestu najbolj citiranih raziskovalcev je James Grunig, zaslužni profesor na Univerzi v Marylandu v ZDA.

“Ko je pred skoraj šestdesetimi leti kanadski profesor Marshal McLuhan v knjigi Guttenbergova galaksija svet opisal s prispodobo o globalni vasi, si ni mogel predstavljati, da bomo tako kmalu sedeli v globalni sobi, v kateri se vsi neprestano in hkrati pogovarjamo z vsemi, vsi o vseh vse vemo in si stalno čez ramena kukamo v ekrane telefonov, ki so morda pametnejši od nas. Svet ima samo še en politični, gospodarski in družbeni sistem: aktivizem, družbeni mediji in internet nasploh, izobraževanje, kultura, moda, nabavne verige, pandemije, potovanje in preseljevanje ljudi, proizvodnja, prodaja, raziskovanje, segrevanje ozračja, šport, trgovina, zabava, znamčenje, znanost ... Vse je globalno in globalizacije se ne da več spraviti nazaj v steklenico. Lahko jo samo še poskušamo razumeti in nanjo vplivati,” je o globalizaciji in stanju doma ter po svetu povedal dr. Verčič.

Prof. dr. Dejan Verčič je predstojnik Oddelka za komunikologijo in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede, Univerze v Ljubljani, in partner v skupini Herman & partnerji. Doktoriral je na London School of Economics and Political Science v Veliki Britaniji, kot gostujoči profesor pa predava tudi na različnih univerzah v tujini.