Med člani žirije letošnjega tekmovanja Effie Slovenija je tudi Hermanova partnerica Melita Joželj Nose. Melita bo del 23-članske drugostopenjske žirije, ki bo v sklopu enajste izvedbe priznanega tekmovanja izbirala prejemnike nagrad.
Melita o svoji vlogi v žiriji pravi: "Effie je priznanje stroke. Biti del žirije izjemnih imen in ocenjevati, že sedaj pričakujem, izjemna dela, je odgovornost in privilegij. Verjamem, da bo delo zahtevno, kar je odlična novica. Saj bomo ocenjevali odličnost najboljših projektov in ekip.”
Nagrada Effie Slovenija, ki jo razpisuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), predstavlja prestižno priznanje za marketinško učinkovitost in je postal ključen dejavnik pri spodbujanju in razširjanju znanja o uspešnosti v tržnem komuniciranju. Nagrada prepoznava in časti marketinške dosežke, ki dejansko delujejo, ne glede na uporabljeno marketinško taktiko ali kombinacijo orodij, pod pogojem, da so njihovi rezultati dokazljivi.
Ustanovljena leta 1968 v New Yorku, Effie zdaj deluje v mednarodni mreži več kot 55 programov na več kot 125 trgih. V Sloveniji se podeljuje vsaki dve leti od leta 2002 naprej. Poleg poudarka na odličnosti v marketinških akcijah Effie tudi združuje strokovnjake, spodbuja izobraževanje in izmenjavo najboljših praks, pri čemer Knjižnica primerov slovenske marketinške učinkovitosti postaja ključni vir znanj za domače oglaševalce.