EN
Strateško komuniciranje
Preberi 1 min
26. 6. 2023

V nedavnem intervjuju za Slovensko tiskovno agencijo (STA) je naš partner dr. Dejan Verčič poudaril pomembnost blagovnih znamk v Sloveniji. "Slovenci smo bili tržna znamka, preden smo postali država," je dejal.

Domače blagovne znamke uživajo izjemen ugled v naši državi in so čez leta uspešno ohranile svoj položaj kljub številnim tržnim spremembam. "Znamčenje je bil za nas proces oblikovanja države, zato smo že od nekdaj ponosni na svoje storitvene, izdelčne in korporacijske znamke," je pojasnil dr. Verčič.

Čeprav so mnoge prepoznavne slovenske blagovne znamke v tuji ali pretežno tuji lasti, dr. Verčič meni, da to ni nujno slabo. "Znamke se rojevajo, živijo in propadajo. Tiste, ki so ostale v Sloveniji, so še vedno slovenske, tudi če imajo tuje lastnike," je dejal.

Pomembno je, da se ne osredotočamo toliko na obžalovanje usode nekdanjih znamk, temveč na ustvarjanje pogojev za nastanek novih. "To je tisto, kar je pomembno za prihodnost," je poudaril dr. Verčič.

Za več informacij in podrobnejši vpogled v dr. Verčičev pogled na pomembnost blagovnih znamk v Sloveniji, vabljeni k branju celotnega članka na tej povezavi.

Tiste, ki so ostale v Sloveniji, so še vedno slovenske, tudi če imajo tuje lastnike."

dr. Dejan Verčič