Biti študent ni lahko. Predvsem ko imaš zelo pomembno sporočilo, za katero si želiš, da bi ga lahko slišalo čim več ljudi. Takrat je komunikacija na prvem mestu.
S takšnim izzivom so se spopadli tudi v Društvu študentov farmacije Slovenije, ki organizira večje število javnih kampanj npr. na temo interakcij z zdravili in alkoholom ali pa o nevarnostih pnevmokoknih okužb. Kljub dobri izpostavljenosti v javnosti so menili, da bi lahko dosegli še več, zato smo jim v podjetju Herman & partnerji priskočili na pomoč in za njih organizirali delavnico na temo komuniciranja in družbenih omrežij.
V sklopu delavnice so jim Hermanova svetovalka Tamara Pevec Barborič, starejši svetovalec Jože Špiljak in svetovalec za digitalno komuniciranje Tilen Erjavec pojasnili pomen temeljite in dobre priprave strategije projekta, ki vključuje definicijo ciljnih skupin, različnih orodij in medijev za komuniciranje, ključnih sporočil ter jim razkazali skrite kotičke družbenih omrežij Instagram in Facebook.
Z delavnico so bili zadovoljni tudi v društvu, generalna sekretarka Mojca Gojčič je zapisala: "V času, ko sta ustrezna komunikacija in izbira ustreznega medija ključnega pomena za dober prenos informacij in doseg ciljnega občinstva, nam je delavnica o komunikaciji s podjetjem Herman & partnerji pomagala, da smo razbili določene mite in pogledali na tematiko z drugega vidika. Predavatelji so nas s svojimi izkušnjami in sproščenostjo spodbudili k dialogu, prek katerega smo dobili odgovore na svoja vprašanja. Predvsem nam je bilo všeč, da so dobro in slabo prakso prikazali na primeru naše komunikacije prek družbenih omrežij. Tako nam je delavnica zelo koristila, saj smo videli, kako lahko komunikacijo optimiziramo in izboljšamo. Menimo, da nam bo na novo pridobljeno znanje koristilo pri naših projektih in tudi naprej v življenju."
Prepričani smo, da bomo v prihodnosti z Društvom študentov farmacije Slovenije še sodelovali, do takrat pa si lahko več o njih ogledate tudi na njihovih profilih na Facebooku in Instagramu.