Na letošnjem Websiju je Herman & partnerji pobral skupaj kar pet nagrad. Več kot 100-članska žirija je 15. septembra podeljevala nagrade najboljšim podjetjem in posameznikom, ki so predstavili inovativne digitalne rešitve v slovenskem prostoru.
Žirijo Websija so najbolj navdušili projekti, ki smo jih na Hermanu pripravili v sodelovanju z naročnikom Mercator, prepričala pa sta jo tudi projekta, ki smo ju pripravili v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami in Slovenskim zavarovalnim združenjem.
Zlati nagradi sta prejela projekta MTikTok Dance Akademija v kategoriji Vsebinski marketing, ki smo jo pripravili v sodelovanju z Mercatorjem, in Lajf je igra tveganja v kategoriji Finančni sektor, ki smo jo pripravili v partnerstvu s Slovenskim zavarovalnim združenjem.
Z Mercatorjem smo osvojili še srebro z oddajo Naj slovensko pecivo v kategoriji Video in bron s platformo M Soseska v kategoriji Trgovci (tradicionalni).
Nagrajeno je bilo tudi naše sodelovanje z Ljubljanskimi mlekarnami. Tretje mesto v kategoriji Posebni digitalni projekti je namreč osvojil projekt Mumetnost.
Milan Slana, naš partner, je po podelitvi o našem sodelovanju z Mercatorjem povedal: “Zelo smo ponosni na dolgoročno sodelovanje z Mercatorjem in hvaležni za njihovo zaupanje, plod katerega so prodorne in inovativne komunikacijske rešitve. Veseli nas, da je bil naš trud spet prepoznan in nagrajen, kar je odlična motivacija za naprej. Iskrene čestitke obema ekipama!”