EN
Preberi 3 min
16. 6. 2022

Na 31. SOF-u so Herman & partnerji pobrali skupaj kar devet nagrad in se uvrstili na četrto mesto v kategoriji Agencija leta. 

Žirijo SOF-a so najbolj navdušili projekti, ki smo jih na Hermanu pripravili v sodelovanju z naročnikoma Ljubljanske mlekarne in Mercator, ki je domov odnesel tudi lovoriko oglaševalec leta. Tri zlate, šest srebrnih in četrto mesto v kategoriji Agencija leta pa je končni izplen Hermanove udeležbe na letošnjem SOF-u.

Pet umetnikov + čreda krav + GPS-sledilniki = na SOF-u nagrajena kampanja Mumetnost

Da bi javnosti jogurte Mu predstavili kot umetnost, smo aktivirali izvirne avtorice – krave Šipko, Sivo, Boro, Droho in Lisko s kmetije Na Kalu iz Idrijskih Krnic.

Med pašo smo jih opremili z GPS-sledilniki, pridobljene vzorce pa kot navdih ponudili petim umetnikom (Vidi Igličar, Nenadu Cizlu, Alji Horvat, Mitji Ficku in Natanu Eskuju). Ti so ustvarili umetnine, ki so svoje mesto dobile na razstavi v središču Ljubljane in postale jedro nevsakdanje kampanje, ki je povezala gospodarstvo, kmetijstvo, umetnost in širšo javnost.

SOF-ova žirija je Mumetnosti podelila kar pet nagrad.

Zlato nagrado v kategorijah Inovativne rešitve, Integrirane kampanje in Upravljanje blagovnih znamk (kreativna raba podatkov) ter srebrni nagradi v kategorijah Digitalne kampanje in Upravljanje blagovnih znamk (izkušnja znamk).

Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji Herman in partnerji, ki je kampanjo zasnoval, pravi, da gre pri Mumetnosti za svojevrsten komunikacijski projekt, ki mu je uspelo v sicer tradicionalni industriji mlekarstva zgodbo o jogurtu Mu povedati na svež, inovativen in celovit način – od pašnika do prodajnih polic.

“Projekt v osrednjo vlogo postavlja krave mlekarice, katerih pašne poti nato umetniki interpretirajo v svojih unikatnih stvaritvah, te pa postanejo umetnost za potrošnike in širšo javnost. Mumetnost je projekt na stičišču ruralnega in urbanega ter kulture in gospodarstva. Veseli smo, da je njegovo celovitost in domiselnost poleg vseh sodelujočih prepoznala tudi žirija 31. SOF-a,“ je povedal eden izmed najbolj nagrajevanih kreativnih direktorjev na letošnjem oglaševalskem festivalu.

Miha Bevc se je na tokratnem oglaševalskem festivalu skupaj z direktorico digitalnih komunikacij na Hermanu Nino Tanhofer znova znašel tudi žirantski vlogi.

Vse je kuhna. V času volitev je grafitiranje političnih plakatov postal skoraj nacionalni šport. In ravno med letošnjo volilno kampanjo je Mercatorjev projekt, ki spodbuja veselje do kuhanja pri otrocih, Mali šef slovenije, pozival h glasovanju za najboljšega mladega kuharja s serijo pografitiranih “volilnih” plakatov. Plakati so navdušili tudi SOF-ovo žirijo, ki jim je podelila dve srebrni nagradi, in sicer za kategoriji Zunanje oglaševanje (obstoječi formati) in Upravljanje blagovnih znamk (odziv znank).

M Tehnika ima v svoji ponudbi širok izbor orodja, sadik in semen za samooskrbo, zato je letos opozorila na program z atraktivnim in izpostavljenim velikim plakatom v obliki lopate, zasajene v zemljo, s katerim pozivajo mimoidoče, da preiščejo ponudbo. Kreativna ideja, ki smo jo pripravili na Hermanu, je navdušila tudi SOF-ovo, žirijo, ki ji je podelila srebrno nagrado v kategoriji Zunanje oglaševanje (obstoječi formati).

S srebrno nagrado v Tekstopisju pa je žirija nagradila tudi družbeno odgovorno rešitev Primitivizem za Mladinin Proglas.

Šopek nagrad je lepo povezala tudi uvrstitev agencije na četrte mesto v kategoriji Agencija leta.

Za Herman in partnerji pa to niso prva oglaševalska priznanja to leto. Nekoliko pred SOF-om je Herman prejel imenitno prizmo za upravljanje sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator. Poleg tega pa še dve odličji Hrvaške zbornice za odnose z javnostmi (HUOJ) za najboljše komunikacijske projekte v regiji, obe za izvrstno digitalno komunikacijo.