Na Hermanu smo z Barcaffè zasnovali novo komunikacijsko akcijo, ki nagovarja vsakega posameznika, da naredi prvi korak in vztraja.
Integrirano komunikacijsko akcijo, ki smo jo pripravili za Barcaffè, že lahko opazite na televizijskih in drugih kanalih s spodbudnimi videoposnetki. Ti sporočajo, da nič ni nemogoče, le začeti je treba. Z željo po vlivanju optimizma in s pozivom "Premakni se" videi vspodbujajo vse, ki dvomijo ali oklevajo, da naredijo prvi korak, po katerem je vse lažje. To je tudi eno od ključnih sporočil akcije, poudarja Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v Hermanu & partnerjih.
O kampanji pravi, da je s svojimi elementi strateško zasnovana tako, da meri na vsakega posameznika. V njej se prepozna kdor koli, s svojo dinamičnostjo in igralci različnih generacij pa nenehno ponuja nove, spodbudne zgodbe, ki navdihujejo, da naredimo prvi korak do svojih ciljev, ob tem pa poudarjajo, da je najboljši trenutek za začetek zdaj.