Izšla je nova številka strokovne revije PR2, ki jo izdaja Slovensko društvo za odnose z javnostmi. Pomembno vlogo v tokratni številki revije je odigrala Hermanova svetovalka Tamara Pevec Barborič, ki je postala sourednica publikacije.
V vlogi sourednice bo Tamara Pevec Barborič prispevala k širšemu razumevanju novosti, izzivov in priložnosti v svetu odnosov z javnostmi.
Tokratna izdaja revije PR2 vsebuje tudi več prispevkov Hermanovih sodelavcev:
1. Prispevek z naslovom "Gen Z: vse, povsod in naenkrat" je delo asistentk Polone Čebular, Uršule Jušič Piber in Gaje Prinčič.
2. Uroš Štanc, MBA, svetovalec v Hermanovi agenciji, je napisal članek o projektu prenosa lastništva Mercatorja, projektu, ki je prejel nagrado Prizma.
3. Melita Joželj Nose, partnerica v Hermanovi agenciji, je v svojem prispevku opisala izkušnje z mentorskim programom PRSS - PReskok.
Revija PR2 je namenjena strokovnjakom za odnose z javnostmi in je na voljo tukaj. Vsebuje široko paleto člankov, ki pokrivajo najnovejše trende, izkušnje in inovativne pristope v svetu odnosov z javnostmi.