EN

Izziv

Na svetu vsak dan proizvedejo več kot milijon ton plastike, reciklirajo pa je le 13 odstotkov. Vsa ostala odpadna plastika konča v naravi in nato potuje naprej, v reke in oceane, morska bitja in ptice pa jo vse prevečkrat zamenjajo za hrano. Rotary Slovenija si je zadal, da bo Slovenija v petih letih postala prva država na svetu brez uporabe plastenk za vodo in druge pijače.

Rešitev

Rotary Slovenija smo pomagali pri zasnovi in poimenovanju gibanja – Adijo, plastenka, živijo, steklenka, ki je zaživelo tudi na spletni strani adijoplastenka.si. S tem namenom je bila v sodelovanju s Steklarno Hrastnik in DS Smith ustvarjena tudi “steklenka”. Steklenka je narejena iz kakovostnega stekla, ki se lahko neskončno reciklira in tako ne obremenjuje okolja. Gibanje ima tudi dobrodelno noto, en evro od vsake prodane steklenice je namenjen za dobrodelne projekte s področja zaščite zdravja ljudi, zaščite planeta in podpore umetnosti in kulturi.

Storitve

  • idejna zasnova projekta
  • poimenovanje gibanja
  • komunikacijska podpora projektu:
  • organizacija novinarske konference
  • podpora predstavitvi steklenke v slovenskem paviljonu na Expu v Dubaju
  • dogodek v sodelovanju z GZS


Adijo, plastenka, živijo, steklenka

Gibanje “Adijo, plastenka, živijo, steklenka” se je z namenom predstavitve v slovenskem paviljonu na Expu 2020 v Dubaju preimenovalo v – GlassyClassy.eco, globalno blagovno znamko. V Dubaju so vzbudili zanimanje številnih arabskih medijev in širše javnosti. Projekt je podprl tudi Rotary International.

Gibanje podpirajo Ministrstvo za okolje in prostor RS, številna slovenska podjetja (Petrol, Hidria, GEN-I), strokovnjaki s področja okolja in podnebnih sprememb (prof. dr. Lučka Kajfež Bogataj) ter uspešni slovenski športniki (Peter Prevc, Žan Kranjec, Janja Garnbret, Žan Košir).

“V dobrih šestih mesecih smo v Sloveniji na spletu prodali več kot 12.000 steklenk, kar je po grobem izračunu v Sloveniji 20 milijonov plastenk manj na leto – ali drugače, odtis plastenk smo zmanjšali za kar 15 odstotkov,” je povedal Janez Podobnik, vodja projekta in vodja odbora Okolje WOW, projekt pri Rotary Slovenija.

“Pobuda GlassyClassy.eco ni le dobra, ampak kar nujna, da postane življenje na Zemlji bolj zdravo,” je povedal direktor Gospodarske zbornice Slovenije Aleš Cantarutti.

“Navdih smo dobili pri vas in vam se zahvaljujemo, da s tem gibanjem dajete sporočilo vsem, da se vam lahko pridružijo, zato da bosta Slovenija in celoten svet čistejša,” je ob predstavitvi steklenke povedal zdaj že nekdanji predsednik Republike Slovenije Borut Pahor.

  • EKIPA
  • Direktorica naročnika: Melita Joželj Nose
  • Svetovalka: Amadeja Kavšek
  • Kreativni direktor: Matej Kodrič
  • Mlajša svetovalka: Veronika Lavrenčič


https://www.glassyclassy.eco/
Steklenka 1920x1430 1 Steklenka 1920x1430 2
Glassy 1920x1430 1 Glassy 1920x1430 2

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense