EN

Izziv

Izdelki Ave Chef so pripravljeni do stopnje, da prihranijo čas pri osnovni pripravi, uporabnik pa lahko sam dokonča jed po svojem okusu. Asortiment Ave Chef zajema pretežno kakovostne t. i. tradicionalne izdelke (pečenice, krvavice ...), naš izziv pa je bil razširiti zavedanje in dvigniti ugled blagovne znamke.

Rešitev

Tradicionalni uporabniki poznajo klasične izdelke Ave Chef in jih že kupujejo. Mi pa smo želeli razširiti zaupanje tudi med tiste, ki se navdušujejo nad moderno kuho. Rešitev je bila na dlani; ustvarimo Ave Chef izziv in spoznajmo, ali so Slovenci za eksperimentiranje ali raje posegajo po klasičnih receptih. 

Storitve

  • TV-oglas 
  • spletno oglaševanje 
  • aktivacija na družbenih omrežjih 

Opis projekta

K sodelovanju smo povabili vrhunsko kulinarično blogerko Urško Fartelj (220 stopinj poševno), ki je ustvarila več sodobnih in presenetljivih kombinacij (s čežano, v testu, z makom ...). Pred ljudi smo postavili preprost nagradni izziv izbrati moden ali klasičen način priprave istega izdelka. Uporabniki so se morali seznaniti z recepti, klasičnimi in sodobnimi (jih po želji uporabiti), in se opredeliti, katera jed jim je bližje. Uspešna kampanja je sodeč po odzivih na družabnih omrežjih pritegnila pozornost in izdelkom Ave Chef zagotovila širši krog uporabnikov. 


  • EKIPA
  • Umetniški direktor: Radovan Arnold
  • Direktorica projekta: Arin Čebokli
  • Tekstopisec: Maj Kelenc
  • Kreativni direktor: Matej Kodrič
  • Oblikovalec: Milko Pečanić
  • Tekstopiska: Tjaša Podojstršek 
  • Digitalni strateg: Matej Sever
Ave Chef Telefon 3 Herman Ave Chef Telefon 1 Herman Ave Chef Telefon 2 Herman
Badge Ave Chef B Herman
30000

ljudi si je v povprečju ogledalo recepte na Facebooku

60000

doseženih sledilcev z nagradno igro

1000

sodelujočih pri posameznem nagradnem vprašanju

700000

doseženih ljudi, s celotno akcijo

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense