Opis projekta
Glavni cilj kampanje je bil obvestiti javnost o novem izdelku na slovenskem trgu na zabaven način, ki je blizu mladim, in na medijih, ki jih ti spremljajo. Kampanja El Šampion Del Doritos je označevala dva mejnika: prihod tortilja čipsa Doritos v Slovenijo in odprtje kanala Mercator Slovenija na TikToku.
Aktivacija je potekala na Instagramu, TikToku in v zadnji fazi tudi na Facebooku. Na TikToku, smo s pomočjo slovenskih TikTok vplivnežev posneli videe na Mercatorjevem profilu, ki prikazujejo izziv, ki so ga morali uporabniki opraviti za sodelovanje v nagradni igri. Tako so vsi, ki so opravili izziv in ga objavili na svojem profilu, sodelovali v tedenskem žrebu za zvočnik JBL.
V sklopu aktivacije na Instagramu smo pripravili šest filtrov Doritos, ki so jih uporabniki uporabljali za sodelovanje v nagradni igri. Vsak teden smo izmed vseh, ki so uporabili filter Doritos, izžrebali srečnega dobitnika zvočnika JBL. Dodatno smo v kampanjo vključili tudi mikrovplivneže, ki so na svojih kanalih predstavili tortilje in filtre Doritos.
Za konec pa smo med vsemi izžrebali šest sodelujočih, ki so se udeležili dogodka na Zoomu – finale El Šampion Del Doritos. Na dogodku se je šest udeležencev pomerilo v šestih izzivih, najboljši pa je postal tisti, ki je zmagal v največ izzivih. Zmagovalec izziva je osvojil parti paket doritosov in zvočnik JBL Boombox 2.
- EKIPA
- Vodja projekta: Tilen Erjavec
- Oblikovalka vsebin: Ana Pišot
- Digitalni medijski zakup: Matej Sever