EN

Izziv

Kako ob praznovanju 75-letnice Mercatorja učinkovito povezati kupce, dobavitelje in zaposlene ter hkrati poudariti, da Mercator ni le trgovina, temveč že desetletja ključen dejavnik pri soustvarjanju in razvoju sosesk ter lokalnih skupnosti?

Rešitev

Kampanja "Dober svet se začne z dobrimi sosedi" poudarja pomen medsebojnih odnosov in sosedske povezanosti. Ker trgovke in trgovci najbolje poznajo življenja ter potrebe kupcev, smo komunikacijo zasnovali na njihovih zgodbah. Za navdih in čustveno (po)moč kampanje smo izbrali pesem Vlada Kreslina "Ena pesem," ki poudari Mercatorjevo dolgoletno vlogo v življenju lokalnih skupnosti.

Storitve

  • televizijski, radijski in tiskani oglasi
  • spletno oglaševanje
  • družbena omrežja
  • lojalnostni program Moj M
  • interni kanali Mercator
  • interna aktivacija

Trgovke so tiste, ki najboljše poznajo navade svojih kupcev, zato smo komunikacijo in pripovedovanje zgodbe v televizijskih in spletnih oglasih zaupali prodajalki Majdi in sodelavki v nabavi Nadi. »Mercator je sosed, ki nas že desetletja spremlja na vsakem koraku in v vsaki soseski. Trgovke, sploh v manjših okoljih, živijo s svojimi sosedi in poznajo njihove osebne zgodbe – in ravno to je tisto, kar je pri Mercatorju edinstveno in kar v sodobnem urbanem okolju postaja redka dobrina. O tem zelo iskreno poje tudi Vlado Kreslin v skladbi, ki smo jo izbrali za zvočno podlago,« pravi Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji.
Poleg oglaševalskih aktivnosti smo pripravili posebne prodajne ponudbe za kupce in interne aktivnosti za zaposlene v okviru lojalnostnega programa ob praznovanju jubileja.

EKIPA
Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisci: Vlasta Merc, Miha Bevc in Sašo Braz
Direktorica projekta: Ana Železnik
Umetniška direktorja: Grega Čeferin in Matt Penko
Oblikovalci: Grega Čeferin, Ewa Bogataj, Špela Medak in Jure Grašak
Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović
Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer
Digitalna strateginja: Mili Šprajc
Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić
Produkcija: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Medijska agencija: Studio Nexus

2024 Mercator 75let Rotopano 01
Dober Svet Print
2024 Mercator 75let Bb 4x3 01
Print
Milestone 770x400 1 Milestone 770x400 2 Milestone 770x400 3
Milestone 770x400 4 Milestone 770x400 5 Milestone 770x400 69
Carousel 1
Carousel 2

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense