EN

Izziv

Mali šef Slovenije vsako leto napove novo sezono priljubljenega kuharskega šova. Da bi vzbudili zanimanje za šov, smo zasnovali serijo zunanjih plakatov, ki izvirno izkoriščajo specifiko tega zunanjega medija in igrivo nagovarjajo mimoidoče.

Rešitev

POLITIČNI PLAKATI (2022)

S kampanjo Mercator vsako leto uspešno aktivira lokalne skupnosti, ki z nakupi glasujejo za svoje favorite – zmagovalni par nagrado osvoji za svojo šolo, ki podarjena sredstva nameni izbranim šolskim projektom. Zato je volivce pred novo sezono treba na to tudi opomniti – s serijo političnih plakatov. Vandaliziranje političnih plakatov je namreč naš nacionalni šport in smo v njem dobri. Tako smo tudi mi izkoristili trenutek tik pred volitvami in pristavili svoj lonček. S plakati, ki zaživijo šele, ko jih vandaliziramo.

Storitve

  • zunanje oglaševanje

PLAKATI, KI KUHAJO (2023)

Napoved pete sezone Malega šefa Slovenije pa smo zakuhali nekoliko drugače in v seriji interaktivnih plakatov ustvarili kreativno rešitev z velikim kuharskim loncem z ogromno kuhalnico, iz katerega se kadi dim in vabi na kuharijo v nedeljo.

Potem je tu olupljen plakat, ki obljublja, da nas čaka oddaja “na tanko” ob 18.00 – tako na tanko, kot je lupilec na plakatu olupil del njega.

Tretja kreativna rešitev pa je nariban plakat, ki se sprašuje, komu bo uspelo zmagati in komu se bo strgalo – tako kot je strgalnik nastrgal delčke plakata.

Umetniški direktor Matt Penko je povedal, da so za male otroke “vsa kuharska orodja velika, zato smo jih seveda povečali”.

  • EKIPA 2023
  • Predstavnica naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek
  • Direktorica naročnika: Alja Petrović
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Tekstopisca: Maj Kelenc in Juš Šoltes
  • Vodja projekta: Katja Grosman
  • Umetniški direktor: Matt Penko
  • Produkcija: Tomaž Žontar (Europlakat) in Dalto
  • Fotografije: Klemen Mramor in Europlakat

  • EKIPA 2022
  • Predstavnica naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek
  • Kreativni direktor: Uroš Goričan
  • Direktorici projekta: Andreja Veršič in Brigita Švigelj
  • Vodja projekta: Katja Grosman
  • Umetniški direktor: Matt Penko
  • Oblikovalec in videoanimator: Mark Caserman
  • Tekstopisca: Miha Bevc in Maj Kelenc
  • Fotografinja: Ewa Bogataj

  • NAGRADE
  • 5x srebrna nagrada SOF 2022
  • 2x ožji izbor SOF 2023

Herman Mali Sef 1920x1080 2
Herman Mali Sef 1920x1340

Zraven smo pripeljali interakcijo med plakatom in kuharskimi pripomočki, da pritegnejo pozornost, da dobesedno izstopijo s plakata in s tem okolja.”

Matt Penko, umetniški direktor
20 %

povečana vključenost otrok v pripravo družinskih obrokov

400 %

sodelujočih slovenskih osnovnih šol

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense