EN

Izziv

Mercator je ob evropskem prvenstvu iskal način, kako združiti navijače in slovensko nogometno reprezentanco v navdihujočo digitalno skupnost ter pospešiti rast prenosa aplikacije Moj M. Naš cilj je bil ustvariti povezovalno platformo, ki bi nadgradila navijaško izkušnjo ter dvignila zavest o Mercatorjevi zavezanosti športnemu duhu in nacionalnemu ponosu.

Rešitev

Slovenska navijaška skupnost je postala 12. igralec, ki se je manifestiral na prvi pripravljalni tekmi med Slovenijo in Bolgarijo v obliki 140 kvadratnih metrov velikega dresa, ki smo ga razvili ob navijaški himni. Z aplikacijo Moj M, preoblikovano v interaktivno navijaško središče, so navijači lahko neposredno spodbujali slovensko reprezentanco in ji stali ob strani skozi celotno prvenstvo. Vsak gol Slovenije je prinesel navijačem dodatne pike, ekskluzivne nagradne igre in posebne prihranke, kar je aplikacijo postavilo v ospredje navijaške izkušnje.

Storitve

  • igrifikacija
  • kampanja za prenos aplikacije
  • radijski in tiskani oglasi
  • zunanje in spletno oglaševanje
  • družbena omrežja
  • interni kanali Mercatorja

»Vsak navijač, vsako srce, ki bije za Slovenijo, je dvanajsti igralec v reprezentanci,« je temeljno sporočilo Mercatorjeve kampanje v okviru evropskega prvenstva. Kot veliki sponzor Nogometne zveze Slovenije in nogometne reprezentance je Mercator z aktivacijo »12. igralec« vse navijače združil v nogometni evforiji in naše nogometaše spremljal v Nemčiji z glasnimi navijaškimi vzpodbudami. 

Navijači so bili vabljeni, da znotraj aplikacije Moj M, ki je v času prvenstva pozicionirana kot ultimativna aplikacija za nogometne navdušence, slovenski reprezentanci pošljejo navijaško vzpodbudo v obliki šala, plakata ali transparenta z vzklikom ali daljšim sporočilom, ki izraža ponos in strast do slovenskega nogometa. 

Kampanja se je začela 8. junija 2024 z velikim spektaklom na stadionu Stožice, ko je skupina mladih nogometašev sredi zelenice razgrnila ogromen, 140 kvadratnih metrov velik dres s številko 12, ki simbolizira kolektivni duh navijačev, medtem ko je kapetan slovenske reprezentance, Jan Oblak, nagovoril navijače: »Vsak vzklik in vsaka pesem s tribun nas napolni z močjo in navdihom. Niste le gledalci, ampak del naše poti.« 

EKIPA
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Kristina Gregorc, Urška Kovačič in Tinkara Urankar 
Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič 
Kreativna direktorja: Miha Bevc in Nina Tanhofer 
Direktorica projekta: Ana Železnik 
Vodja projekta: Klara Moškon 
Oblikovalec: Tim Rebol 
Ustvarjalec vsebin: Sašo Braz 
Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer 
Upravljavki družbenih omrežij: Ela Milavec in Tina Stančič 
Produkcija: Aerodrom, Videomedia, Fini oglasi 
Medijska agencija: Studio Nexus 

Herman 12igralec Pokoncna
Herman 12igralec Lezeca
23769

novih prenosov aplikacije Moj M

349999

organskih ogledov vsebin na Instagramu

5000

všečkov na Facebooku

140

kvadratnih metrov velik dres

1992

navijaških spodbud

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense