Izziv
Mercator je ob evropskem prvenstvu iskal način, kako združiti navijače in slovensko nogometno reprezentanco v navdihujočo digitalno skupnost ter pospešiti rast prenosa aplikacije Moj M. Naš cilj je bil ustvariti povezovalno platformo, ki bi nadgradila navijaško izkušnjo ter dvignila zavest o Mercatorjevi zavezanosti športnemu duhu in nacionalnemu ponosu.
Rešitev
Slovenska navijaška skupnost je postala 12. igralec, ki se je manifestiral na prvi pripravljalni tekmi med Slovenijo in Bolgarijo v obliki 140 kvadratnih metrov velikega dresa, ki smo ga razvili ob navijaški himni. Z aplikacijo Moj M, preoblikovano v interaktivno navijaško središče, so navijači lahko neposredno spodbujali slovensko reprezentanco in ji stali ob strani skozi celotno prvenstvo. Vsak gol Slovenije je prinesel navijačem dodatne pike, ekskluzivne nagradne igre in posebne prihranke, kar je aplikacijo postavilo v ospredje navijaške izkušnje.
Storitve
- igrifikacija
- kampanja za prenos aplikacije
- radijski in tiskani oglasi
- zunanje in spletno oglaševanje
- družbena omrežja
- interni kanali Mercatorja