EN

Izziv

Mesec november je posvečen moškim in ozaveščanju o raku na modih, ki je predvsem bolezen mlajših moških, starih od 20 do 40 let. Število obolelih z rakom mod se povečuje – žal tudi v Sloveniji. Moški namreč redko preverjajo, ali je njihovo “premoženje” zdravo, zelo slabo pa se odzivajo tudi na presejalne programe. V Sloveniji vsako leto odkrijejo okoli 100 novih primerov raka na modih, zaradi česar je ta oblika raka 13. najpogostejša oblika raka pri nas.

Rešitev

Mercator poveže dve dejstvi. Dejstvo #1: Čeprav samopregledovanje enkrat na mesec vzame le 30 sekund in je ključnega pomena za zgodnje odkritje bolezni – ter posledično zdravljenje –, to počnejo le redki moški. Dejstvo #2: Ljudje pred nakupom jajc vedno odprejo kartonsko škatlo z jajci in preverijo, ali so vsa jajca v njej cela in nepoškodovana. Rezultat #1 + #2 = ideja z jajci.

Storitve

  • posebno pakiranje jajc v trgovinah Mercator
  • spletno oglaševanje
  • družbena omrežja

Ideja z jajci

Da bi moške spomnili na zelo pomembno samopregledovanje, smo jih presenetili z nečim, kar so najmanj pričakovali, pri tem pa namenoma uporabili humor, ki je med moškimi pogosto pomemben, kadar gre za resnejše teme.

Izhajali smo iz preprostega dejstva: večina kupcev, čeprav je to prepovedano, karton z jajci – preden ga položi v nakupovalni voziček – odpre in preveri, ali je z jajci vse v redu ... ali katero ni počeno ali celo manjka. Tokrat pa smo kupce pozvali mi, naj to preverijo in odprejo vsebino kartona. V notranjosti pa jih je presenetil poziv, da si tako natančen pregled in pozornost zaslužijo tudi ... njihova jajca.

Sporočilo smo zasnovali na način, ki nagovarja moške in njihove partnerke, saj imajo lahko tudi ženske pomembno vlogo pri pravočasnem odkritju raka mod. Akcija je v hipu naletela na odobravanje in na družbenih omrežjih presegla naše pričakovanje. Nanjo so se spontano odzvali tudi nekateri vidnejši mladeniči in gospodje in nam – na naše veselje – pomagali razširjati njeno sporočilo.

Obrnjen srček, vizualni simbol akcije, je hitro postal simbol za movember in ljubezen do mod. V sklopu akcije smo z donacijo podprli tudi Slovensko onkološko društvo za moške Onkoman, ki moške ozavešča o pomenu lastne vloge pri njihovem zdravju.

  • EKIPA
  • Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor: Gregor Čeferin
  • Vodji projekta: Katja Grosman, Patricija Fržovič
  • Tekstopiski: Tereza Pikec, Katja Petrin Dornik
  • Oblikovalka: Ewa Bogataj
  • Digitalna strateginja: Tereza Pikec
  • Urednica spletne vsebine: Tereza Pikec
  •  
  • NAGRADA
  • srebrna nagrada SOF, kategorija PROFITNO DRUŽBENO DOBRO

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense