EN

Izziv

Pika je že več kot 25 let najbolj prepoznaven program zvestobe v Sloveniji. A nakupovalne navade se spreminjajo – kupci si želijo takojšnjih nagrad, zabave in interakcije. Igrifikacija postaja nov standard. Kako torej nakupovanje spremeniti v igro, ki navdušuje sodobnega kupca? 

Rešitev

Prenovljena Pika je prinesla nove načine zbiranja in unovčevanja pik, aplikacija MOJ M pa je postala nepogrešljiv spremljevalec vseh Mercatorjevih kupcev. TV oglas se je tako spremenil v videoigro, v kateri nakupovanje postane igra.  
Da bi novosti kar najbolje približali različnim ciljnim skupinam, smo ustvarili tudi resničnostni nakupovalni šov Lovci na pike, kjer se pet tekmovalcev pomeri v hitrem in pametnem nakupovanju. Doseg smo razširili še z dodatno oddajo Lovci na Klike, v kateri so priljubljeni vplivneži v slogu največjih šovov komentirali najbolj zabavne trenutke. 

Storitve

  • TV oglas
  • radijski oglas
  • zunanje oglaševanje
  • tiskani mediji
  • družbena omrežja
  • spletno oglaševanje
  • pristajalna stran
  • lastni kanali
  • izpostavitve na prodajnih mestih
  • avdicija
  • internetna oddaja Lovci na klike

TV oglas temelji na videoigri, v kateri peterica kupcev stopi skozi portal v nov svet, kjer jih čakajo še večje ugodnosti in popusti. Glavni sprožilec za vstop v to ugodnejše vzporedno vesolje je – Pika. 
V spletni oddaji Lovci na pike smo skozi napet boj petih tekmovalcev predstavili vse prednosti in trike uporabe Pike. Glavno nagrado je prejela tekmovalka, ki je pri nakupovanju izkoristila najboljše popuste, ubrala optimalno nakupovalno strategijo in pokazala odlično poznavanje Mercatorjevih izdelkov. 
V razburljivi borbi s časom je voditelj oddaje, Matej Zemljič, tekmovalce znova in znova spodbujal k še enemu lovu na izdelke, pike in zabavne prigode. 
Za dodatni spletni doseg in zabavno nadgradnjo vsebine smo ustvarili komentatorsko oddajo Lovci na Klike, v kateri so znani influencerji duhovito povzeli najboljše trenutke iz šova. 

Se sliši napeto? Vseh pet epizod vas čaka na msoseska.tv

EKIPA

Predstavnice  naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Andreja Možina, Milena Gregorka,  Kristina Gregorc in Urška Kovačič 
Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič 
Direktorici projekta
: Tjaša Penko, Nina Huremovič 
Vodja projekta
: Mirna Berberovič 
Kreativna direktorja: Miha Bevc in Nina Tanhofer 
Digitalna strateginja
: Nina Tanhofer 
Tekstopisci
: Sašo Braz, Tjaša Podojstršek in Mirna Berberovič 
Digitalna direktorica projektov: Patricija Fržović 
Ustvarjalka digitalnih vsebin: Anja Jager  
Oblikovalci
: Žiga Aljaž, Timotej Rebol, Špela Medak in Matic Kosem 
Upravljavke družbenih omrežij: Diana Abdagić, Tjaša Podojstršek in Maruša Jug 
Produkcija
: EFE, paMIR PRODUKCIJA  
Medijska agencija
: Nexus 

Pika Bannerji 03 1
Pika Bannerji 01
Lovci Webbanner
106.5

najzvestejši kupci (indeks YOY)

600

uporaba Pike na telefonu (indeks YOY)

104.6

potrošnja Pika kupcev (indeks YOY)

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith Fakulteta za elektrotehniko G3 Spirits Gorenjska Banka