Izziv
Pika je že več kot 25 let najbolj prepoznaven program zvestobe v Sloveniji. A nakupovalne navade se spreminjajo – kupci si želijo takojšnjih nagrad, zabave in interakcije. Igrifikacija postaja nov standard. Kako torej nakupovanje spremeniti v igro, ki navdušuje sodobnega kupca?
Rešitev
Prenovljena Pika je prinesla nove načine zbiranja in unovčevanja pik, aplikacija MOJ M pa je postala nepogrešljiv spremljevalec vseh Mercatorjevih kupcev. TV oglas se je tako spremenil v videoigro, v kateri nakupovanje postane igra.
Da bi novosti kar najbolje približali različnim ciljnim skupinam, smo ustvarili tudi resničnostni nakupovalni šov Lovci na pike, kjer se pet tekmovalcev pomeri v hitrem in pametnem nakupovanju. Doseg smo razširili še z dodatno oddajo Lovci na Klike, v kateri so priljubljeni vplivneži v slogu največjih šovov komentirali najbolj zabavne trenutke.
Storitve
- TV oglas
- radijski oglas
- zunanje oglaševanje
- tiskani mediji
- družbena omrežja
- spletno oglaševanje
- pristajalna stran
- lastni kanali
- izpostavitve na prodajnih mestih
- avdicija
- internetna oddaja Lovci na klike