EN

Izziv

Spomladi 2020 koronavirus popolnoma ustavi javno življenje in z njim bližajočo se sezono piknikov. Kaj lahko stori najbolj prodajana znamka mesnih izdelkov za žar, da poveže druženja lačne Slovence in reši sezono piknikov?

Rešitev

Vse druženja željne Slovence v spletni in radijski kampanji povabimo na največji simultani piknik v državi. Tako 1. maja poteka na tisoče zasebnih piknikov po vsej državi, obiskovalci pa se v neverjetnem številu povežejo na spletu ter med seboj delijo prijetne piknik trenutke.

Storitve

  • oglaševalska kampanja na spletu, družbenih omrežjih in radiu
  • oblikovanje spletnega mesta


Opis projekta

Začetek sezone piknikov je obdobje, ko si ponudniki mesnih izdelkov vsako leto manejo roke. Toda leto 2020 je imelo druge načrte. Prvi primer koronavirusa je bil v Sloveniji potrjen 4. marca, 12. marca je bila razglašena epidemija, 20. marca pa vzpostavljena karantena, ki je za šest tednov popolnoma ohromila javno življenje. Zaradi preventivnih ukrepov so bili socialni stiki s člani drugih gospodinjstev prepovedani. Kako lahko Ave Grill razveseli med štiri stene zaprte in druženja željne Slovence ter hkrati reši sezono piknikov?

Organizirali smo Piknik vseh piknikov. Največji sočasni piknik v državi, ki ga ima vsak pri sebi doma in hkrati z vsemi drugimi – v virtualnem okolju. Dogodek je bil na dan, ko Slovenci najraje zakurimo žare in se družimo – 1. maja. Vendar se je kampanja začela že tri tedne prej, in sicer na družbenih omrežjih znamke, družbenih profilih vplivnežev in Radiu 1.

Na spletnem mestu piknikvsehpiknikov.si smo se z različnimi vsebinami pripravljali na dan D. Na dan dogodka se je spletnemu mestu pridružil še Radio 1, saj je skrbel za glasbeno podlago vseh piknikov v Sloveniji. Poslušalci so s SMS-sporočili in na spletnem mestu Radia 1 sestavljali seznam pesmi, ki ne smejo manjkati na nobenem pikniku.

Seveda ni manjkal niti srečelov, v katerem smo med udeleženci vsakih 15 minut izžrebali nagrajenca.

Na dan dogodka so udeleženci virtualnega piknika v samo šestih urah objavili 1068 fotografij, prenesenih je bilo 56 GB vsebin, na spletnem mestu pa smo zabeležili 441.800 unikatnih obiskovalcev. Objave Piknika vseh piknikov na Facebooku so skupaj dosegle več kot 450.000 uporabnikov in poskrbele za več kot 60 odstotkov večjo vpletenost sledilcev. 


  • EKIPA
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Direktorica projekta: Arin Čebokli
  • Umetniški direktor: Grega Čeferin
  • Mlajši digitalni svetovalec: Tilen Erjavec
  • Tekstopisec: Maj Kelenc
  • Oblikovalec: Milko Pečanić
  • Mlajša vodja projektov: Nina Piskar
  • Digitalna strateginja: Nina Tanhofer


  • NAGRADE WEBSI 2020
  • 1 srebrna nagrada v kategoriji Dogodki in prosti čas


Projekt Ave Piknikvsehpiknikov Logo 0
Projekt Ave Piknikvsehpiknikov Web 1
Projekt Ave Piknikvsehpiknikov Web 2
Projekt Ave Piknikvsehpiknikov Ozadje 3
Projekt Ave Piknikvsehpiknikov Banner 4
Panvita Fbpost 15apr 94887704 3440310532665619 4809223732012777472 O
FB cover Piknik vseh piknikov

Piknik vseh piknikov je odličen dokaz, da relevantne in dobro zasnovane kampanje še vedno navdihujejo uporabnike, da ustvarjajo in delijo vsebine.”

Miha Bevc
441800

unikatnih obiskovalcev spletnega mesta

1068

fotografij in videov v 6 urah

56

GB vsebin uporabnikov

Več naših projektov

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense