EN

Izziv

Nastop na olimpijskih igrah so sanje vsakega športnika. To je najvišje priznanje v karieri in poseben prestiž. Zmagovalci se za večno zapišejo v zgodovino, postanejo monumentalni. Hermanovci smo dobili priložnost ustvariti kampanjo za naše olimpijce na igrah v Tokiu, kjer smo enkrat, pred mnogimi leti, že slavili olimpijsko zlato.

Rešitev

Tokio smo že osvojili, zdaj pa se tja vračamo po nove zmage! »Mamo to,« kot se bodrilno, v slengu, spodbuja današnja mladina, smo prenesli na olimpijski nivo. Imamo stare zmagovalce, ki svoje znanje in zmagovalno miselnost predajo novi generaciji, ki se podaja v lov za medaljami in olimpijskimi uspehi. Imamo zmagovalno tradicijo. Imamo ponos. Imamo visoka pričakovanja. Imamo to! Imamo Tokio!

Storitve

  • kreativna zasnova
  • tekstopisje
  • oblikovanje

Opis projekta

Te olimpijske igre so nekaj posebnega. Tokio je namreč kraj, kjer smo Slovenci enkrat že dobili zlato medaljo. V Tokiu imamo prednost domačega terena. To prednost smo izkoristili tudi v kampanji, v kateri s preprostim sporočilom nagovarjamo našo zmagovalno tradicijo in dajemo zagon novim zmagam.

Najprej je nastala ideja za TV-oglas. V njem naši olimpijci v legendarni dvorani Tabor napenjajo mišice, kaplje potu jim tečejo po telesu, osvetljuje jih en sam reflektor. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zmagovalnega, zlatega nastopa v Tokiu. Našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Kako? S kepico. Pest ob pest. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.

Ta trenutek veličasnosti smo ujeli tudi v tiskanih medijih, kjer nas olimpijci – stari in novi – ponosno gledajo s plakatnih mest. Vse skupaj povezuje enostavno sporočilo Imamo to! Imamo Tokio!, zapisano v slogu japonske mange.

Komunikacijo smo prenesli tudi na digitalne kanale in s serijo različnih objav na družbenih omrežjih sporočilo razširili med skoraj vse Slovenke in Slovence.


  • EKIPA
  • Tekstopisec: Rok Artiček
  • Umetniški direktor: David Fartek
  • Kreativni direktor: Uroš Goričan
  • Kreativni direktor: Matej Kodrič
  • Direktorica projekta: Glorija Petek


Oks Group Doncic Cerar 1920x1080 2
Oks Tokio Metrolight Dolgi Most 1920x1430

Imamo to. Imamo Tokio!

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense