EN

Izziv

Kako navdihniti ljudi iz različnih demografskih skupin, da se vključijo v vseživljenjsko učenje in spoznajo, da je za odkrivanje novih stvari vedno pravi čas – ne glede na starost, status ali preference?

Rešitev

Za Andragoški center Slovenije smo zasnovali brezčasno in funkcionalno komunikacijsko kampanjo z navdihujočim sloganom: »Lahko si, kar želiš.« Vizualna identiteta platforme Lahko.si izraža kreativno in premišljeno strategijo, ki povezuje digitalno in fizično okolje, modularni dizajn pa omogoča, da projekt raste in se razvija skupaj s svojo skupnostjo.

Storitve

  • zasnova komunikacijske platforme
  • televizijski oglasi
  • družbena omrežja
  • digitalni oglasi
  • dogodek

Kampanja spodbuja osebno rast in vseživljenjsko učenje v vseh demografskih skupinah ter predstavlja odličen primer dobre prakse, kako lahko blagovne znamke navdihujejo trajne spremembe v družbi. Njeno glavno sporočilo temelji na univerzalni resnici: »Dokler živiš, se učiš.«

Vizualna identiteta subtilno združuje igrivost in funkcionalnost, zaradi česar slogan deluje hkrati kot ime, logotip in spletna povezava platforme. S tem je dosežen minimalističen pristop, ki omogoča prihodnji razvoj v različnih smereh, kot so igrifikacija učenja in druge inovativne rešitve. Oblikovanje je zasnovano tako, da prestane test časa, pri čemer združuje inženirski pristop s poudarkom na testiranju, prilagajanju, raznovrstnih strategijah in kampanjah.

Spletna stran Lahko.si bo postopoma postala osrednja točka za vse, ki jih zanimajo navdihujoče vsebine s področja vseživljenjskega učenja. Na voljo bo tudi iskalnik tečajev po vsej državi. Projekt presega okvirje kampanje – predstavlja gibanje, ki želi odrasle navdihniti k večjemu zavedanju o pomenu vseživljenjskega učenja in pridobivanju novih znanj.

EKIPA
Predstavnici naročnika: Urška Bittner Pipan in Špela Bric 
Direktorica projekta: Ana Železnik 
Vodja projekta: Juš Šoltes 
Stateginja: Aida Gadžo 
Digitalna strateginja: Mili Šprajc 
Kreativni direktor: Miha Bevc 
Ustvarjalec vsebin in tekstopisec: Sašo Braz 
Umetniški direktor in oblikovalec: Žiga Aljaž 
Oblikovalci: Eva Kozlevčar, Ewa Bogataj in Jure Grašak 
Produkcija: EFE, kreativna produkcija 
Režiser: Klemen Mramor 
Medijska agencija: Futura DDB 
Izdelava spletne strani: Creatim 

Acs Lahkosi Podpora Logotipi 4 Acs Lahkosi Podpora Logotipi 3 Acs Lahkosi Podpora Logotipi 1
Acs Lahkosi Podpora Logotipi Acs Lahkosi Podpora Logotipi 1

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Andragoški center Slovenije Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije