Izziv
Temelj blagovne znamke MU je pristnost, ki jo najdemo v izdelkih iz slovenskega mleka in naravnih sestavin. Iščemo jo tudi v nedotaknjenosti slovenske narave in darov, ki nam jih daje. Vedno znova jo odkrivamo tudi v izvirnih umetniških delih. Narava se te dotakne, če ji le dopustiš. Umetnost pa tudi. Želimo, da naši potrošniki začutijo umetniško delo narave ob vsakem požirku jogurta Mu. Kako pristnost izdelkov približati potrošnikom na drugačen in izviren način?
Rešitev
Projekt Mumetnost ponazarja vso lepoto proste paše in dobroto mleka, ki nastaja med tem. Zato smo petim izbranim kravam s kmetije Na kalu v Idrijskih Krnicah za en mesec namestili GPS-sledilnik. Tako so zarisale vsaka svojo edinstveno pot, svojo mumetnost. Z začrtanimi potmi so se poigrali priznani slovenski umetniki.
Storitve
- digitalno oglaševanje
- zasnova in izvedba razstave