EN

Izziv

V času velikonočnih praznikov se stari običaji znova obudijo in družinski člani se drug drugega veselijo. Barvajo se pirhi, spletajo butare in lovijo velikonočni zajčki … Kako je mogoče na domiseln način povezati praznično vzdušje z izdelki Mu Cuisine?

Rešitev

Velikonočnega zajčka smo poslali na potep na družbena omrežja, kjer je neverjetno urno preskakoval izdelke Mu Cuisine. Kdor ga je pravočasno ujel, je poleg navdušenja nad svojimi spretnostmi sodeloval še v žrebu za veliko velikonočno nagrado. Ampak res veliko. 

Storitve

  • aktivacija na družbenih omrežjih
  • spletno oglaševanje

Opis projekta

Velikonočni zajček je nastal izpod Hermanovih barvic in zapeljeval vse naključne ˝mimosrfajoče˝ s svojim barvastim predpasnikom, begavimi očmi in dolgimi uhlji. Hop, hop, frrr, tudi na izletu je bil vedno urejen! Vsak, ki ga je zagledal, ga je od navdušenja želel fotografirati in svojo fotko prilepiti v komentar na Facebook profilu Mu. Zajček je izbral nekaj sodelujočih in jih prav bogato nagradil. Da bo velikonočno kuhanje vedno zabavno opravilo! Pa vesele praznike! Že za drugo leto! Hop!

  • EKIPA
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Umetniški direktor: Gregor Čefer
  • Tekstopiscec: Maj Kelenc
  • Asistent vodje projektov: Anja Mitrovič
  • Oblikovalec: Milko Pečanič
  • Tekstopiska: Tjaša Podojstršek
  • Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
  • Direktorica projekta: Andreja Veršič
Herman Mobile Image Template 2 Herman Mobile Image Template 3 Herman Mobile Image Template 1

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense