EN

Izziv

V času velikonočnih praznikov se stari običaji znova obudijo in družinski člani se drug drugega veselijo. Barvajo se pirhi, spletajo butare in lovijo velikonočni zajčki … Kako je mogoče na domiseln način povezati praznično vzdušje z izdelki Mu Cuisine?

Rešitev

Velikonočnega zajčka smo poslali na potep na družbena omrežja, kjer je neverjetno urno preskakoval izdelke Mu Cuisine. Kdor ga je pravočasno ujel, je poleg navdušenja nad svojimi spretnostmi sodeloval še v žrebu za veliko velikonočno nagrado. Ampak res veliko. 

Storitve

  • aktivacija na družbenih omrežjih
  • spletno oglaševanje

Opis projekta

Velikonočni zajček je nastal izpod Hermanovih barvic in zapeljeval vse naključne ˝mimosrfajoče˝ s svojim barvastim predpasnikom, begavimi očmi in dolgimi uhlji. Hop, hop, frrr, tudi na izletu je bil vedno urejen! Vsak, ki ga je zagledal, ga je od navdušenja želel fotografirati in svojo fotko prilepiti v komentar na Facebook profilu Mu. Zajček je izbral nekaj sodelujočih in jih prav bogato nagradil. Da bo velikonočno kuhanje vedno zabavno opravilo! Pa vesele praznike! Že za drugo leto! Hop!

  • EKIPA
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Umetniški direktor: Gregor Čefer
  • Tekstopiscec: Maj Kelenc
  • Asistent vodje projektov: Anja Mitrovič
  • Oblikovalec: Milko Pečanič
  • Tekstopiska: Tjaša Podojstršek
  • Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
  • Direktorica projekta: Andreja Veršič
Herman Mobile Image Template 2 Herman Mobile Image Template 3 Herman Mobile Image Template 1
515899

prikazov objav kampanje

1203

zajetih fotografij zajčka

735

komentarjev pri enem nagradnem vprašanju

Več naših projektov

Naročniki

2TDK Adria Tehnika AMZS Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Don Don Grosuplje Dravske elektrarne Maribor E3 Elektro Gorenjska Elektro Ljubljana