EN

Izziv

Pripraviti kreativno rešitev, ki bo v poplavi nogometnih oglasov izstopala v času evropskega prvenstva v nogometu in povečala čustveno vpletenost navijačev nogometa z znamko Fortuna oz. PSK.

Rešitev

Zasnovali smo vizualno presenetljivo in čustveno nogometno zgodbo, ki jo z enakimi čustvi in gibi hkrati doživljajo tako igralci na igrišču kot njihovi navijači pred zasloni doma in v lokalih. Počasni posnetki in glasbeni izbor še potencirajo trenutek izbruha nogometnih čustev, vizualno presenetljivost pa smo dosegli s posnetki, ki se pravzaprav odvijajo nazaj – od trenutka, ko nogometaši in navijači slavijo zadetek, pa vse do takrat, ko se nogometaš znajde pred odločilnim strelom, navijač pa vero v svojo reprezentanco podkrepi s stavo.

Storitve

  • TV-oglas
  • plakat
  • spletni oglasi

Vznemirjenje se začne s Fortuno

Fortuna Entertainment Group je podjetje (s sedežem na Nizozemskem), ki se ukvarja s športnimi stavami in nastopa na trgih Češke, Slovaške, Poljske, Romunije in Hrvaške. Njihov največji fokus je nogomet.

Podjetje je želelo v času nogometnega prvenstva EURO 2020 okrepiti čustveno povezanost navijačev s svojima znamkama Fortuna (CZ, SK, RO) in PSK (CRO). Za naročnika smo zasnovali TV-oglas Vznemirjenje se začne s Fortuno in vizualno podobo kampanje.

Kampanja temelji na dveh uvidih, in sicer da vsaka nogometna tekma simultano poteka na dveh prizoriščih: med igralci na igrišču in med navijači na tribunah oz. pred TV-zasloni. Drugi pa je, da je s Fortuno doživetje vsake tekme še intenzivnejše kot sicer. Kampanja se od začetka junija v času EURA 2020 pod znamko Fortuna predvaja na Češkem, Slovaškem in v Romuniji ter pod znamko PSK na Hrvaškem.

  • EKIPA
  • Kreativni direktor: Miha Bevc
  • Direktor projekta: Arin Čebokli
  • Oblikovalec: Gregor Čeferin
  • Oblikovalec: Blaž Pintar
Kv Excitement Ro Kv Excitement Psk 1 Kv Excitement Mic

Naročniki

ABA Liga Adria Tehnika Atlantic Droga Kolinska Biogen Pharma Carglass DS Smith G3 Spirits Gorenjska Banka Gospodarska zbornica Slovenije Hisense